Tävling
Jag har en liten bildtävling på min site:
så har ni något att göra nu i händelselösa och lugna maj. ;)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Är det några vinster då?

Ganna du har en mycket trevlig och fin hemsida som är väldig innehållsrik . Kan rekommendera andra att gå in på den.
#1 Det är ju ett snyggt halsband, med gravyr inkluderat. :) Eller, för de äventyrslystna; en helg med översinnlig fönsterpustning hos mig. ;)
#2 Tack!
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

#3 Översinnlig fönsterputsning lät onekligen intressant. Då kan jag berätta att tröst priset är shamansk dammsugning och kraftdjursmoppning hemma hos mig.

Gick in och tittade. Vet vem det tillhör.. Men vad sjutton ska du ha det till? Du måste berätta när tävlingen är slut i den här tråden!
#5 Det ska väl gå för sig.

Kunde inte låta bli att gissa! Ska bli spännande att se vad du ska ha det insamlade till? Snyggt halsband du gjort som pris också!

Så, nu har jag också gissat! :)
#7 Tack. :)
Så skojigt som det är att läsa era svar får jag nog peta ihop en tävling i juni också.

Har gjort en gissning jag med :)