Häxor iFokus

Häxor

Etikettoff-topic
Läst 2376 ggr
Ganna
0

Tävling

Jag har en liten bildtävling på min site:

Vad och till vad?

så har ni något att göra nu i händelselösa och lugna maj. ;)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Sebastian
0

Är det några vinster då?

pagan369
0

Ganna du har en mycket trevlig och fin hemsida som är väldig innehållsrik . Kan rekommendera andra att gå in på den.

Ganna
0

#1 Det är ju ett snyggt halsband, med gravyr inkluderat. :) Eller, för de äventyrslystna; en helg med översinnlig fönsterpustning hos mig. ;)

#2 Tack!

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Sebastian
0

#3 Översinnlig fönsterputsning lät onekligen intressant. Då kan jag berätta att tröst priset är shamansk dammsugning och kraftdjursmoppning hemma hos mig.

Cornish-rex
0

Gick in och tittade. Vet vem det tillhör.. Men vad sjutton ska du ha det till? Du måste berätta när tävlingen är slut i den här tråden!

Ganna
0

#5 Det ska väl gå för sig.

fridelfina
0

Kunde inte låta bli att gissa! Ska bli spännande att se vad du ska ha det insamlade till? Snyggt halsband du gjort som pris också!

Coturnix
0

Så, nu har jag också gissat! :)

Ganna
0

#7 Tack. :)

Så skojigt som det är att läsa era svar får jag nog peta ihop en tävling i juni också.

korpsyster
0

Har gjort en gissning jag med :)