Litet utrustning
Detaljer på skallran, pärlor av hematit, lapiz lazuli, aventurin (ljusgröna väl?) samt den mörkgröna samt en vacker blå glaspärla.
Fjädrar av fasan som mammas utekatt dödat, samt benet funnet på stranden i höstas.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Mina runor som är målade emd royal blue GW-färg :D Alla målade med blått även den som ser röd ut på den svarta stenen.
Stenarna plockade på samma ställe som benet i skallran, stenarna är ca 1x1 cm stora…
Min otroligt vackra skål som jag köpte för en 5a på second handen härhemmavid. Perfekta gudinneskålen!
ska ha den i foteviekn i sommar som matskål till mig själv :D Har letat efter något sådant väldigt länge :D
hittade en bild där man tydligare ser månskäran.
I famnen har jag Caijas Ch'ai Shen, egen uppfödning av okänd bondkatt :D Kaj bor numera hos en god vän som vi var på födelsedagsfest hos när bilden togs.

Jag gillar skallran. Fin. 
Skålen är också fin med spiralen, en kraftfull symbol.
Vikingarna var bra gulliga och skojiga. För in det lekfulla och roliga i altaret. Altare har annars en förmåga att bli alldeles för seriösa hos de flesta, typ som hos mig. 
Tack skogsgubben :D
Tycker de små vikingarna står väldigt mycket för mig själv, mycket skit o jävla anamma :D På ett sött sätt, det var det min bästa vän tänkte på när han köpte dm till mig.
Skallran tog mig en hel kväll att göra och gudarna må veta att det itne var alldeles lätt att välja fjädrar! Min kattunge Chilli lade sig hela tiden i och försökte stjäla fjädrarna :D

Jättevackra saker! Kul att du visar!!! 
Tack Ceriadwen!
Kul at täntligen kunna visa något! :D

jättefin skallra, fick sån inspiration!!!

Ja, kära hjärtanes vilken vacker skallra Lina!!!

så jättefina saker. speciellt den där skallran. :) runorna var oxå tjusiga.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
tackar tackar :D
Ja en riktigt härligt fascinerande skallra