Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 2404 ggr
Cnotforeyou
0

Hjälp att tyda ?

Hej, Jag har sedan ja varit liten haft för aningar och kan ibland berätta saker för folk angående något som tidigare har  hänt eller berätta om någon anhörig som har dött. Jag kan inte stänga av och öppna hur som helst.

Jag kan absolut inte tyda drömmar men allt jag vet är att allt ska ha en betydelse.

Har hur som helst bott i samma hus hela livet och har övernaturliga fenomen i huset.

Nu har jag med hjälp av människor rensat och trott att de nästan inte är något kvar, Min hund har börjat bete sig konstigt och vaktar mig hela tiden skäller så fort någon annan kommer in i mitt rum.

För att komma till drömmen, Drömde jag såg min far stå vid köks bordet och jag satt i soffan brevid vi satt och kolla på lampan över köks bordet som slog häftigt upp och ner, och helt plötligt slockna när det tändes satt jag och gunga med mina ben det enda jag då såg i drömmen var mina ben gungandes sen vakna jag. Måste säga att det var en rätt obehaglig men väldigt spännande drömm.

Kan den betyda något med tanke på att jag vart avstängd länge ? eller är det hotfull varning för något?