Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2700 ggr
alexander1991
0

Vad gör man när man är häxa?

JAG HAR ALLTID UNDRAT VAD HÄXOR GÖR. JAG VET ATT NI SOM KALLAR ER HÄXOR KAN OM T EX NATURMEDECIN ELLER OM HUR JAG SKA BESKRRIVA DET. MEN KAN NI PÅ DISTANS KASTA EN VAD HETER DET, KAN BARA KOMMA PÅ DET ENGELSKA ORDET SPELL? JAG HAR SÅ MYCKET SAKER I MITT LIV SOM ÄR JOBBIGT. TRAUMATISKA SAKER KOMMER HELA TIDEN SAMT EXTREMT JOBBIGA SITUATIONER HÄNDER KONSTANT, JAG HINNER INTE ANDAS. NU SENAST SÅ HAR MIN SON DÖTT DEN 26/1 DOG HAN. DET KONSTIGA ÄR FAST JAG TROR ATT PÅ NÅGOT SÄTT KAN SE OCH HÖRA DOM SOM HAR DÖTT, SÅ HAR JAG INTE FÅTT VARKEN SE ELLER HÖRA HONOM, OCH NEJ JAG KOMMER INTE GÅ TILL NÅGON PSYKIATIKER ETC. SÅ JAG UNDRAR KAN JAG FÅ GENOM NÅGON HÄXA FÅ ELLER KASTA EN SPELL? (ELLER VAD DET HETER PÅ SVENSKA)  JAG MENAR SÅ MITT LIV KAN BLI LITE LÄTTARE ÄVEN OM MAN NU SKA HA SVÅRIGHETER FÖR ATT LÄRA SIG, SÅ SKULLE DET VARA SKÖNT ATT FÅ ANDAS LITE INNAN NÄSTA KRASCH. DET ÄR KONSTIGT FÖR ALLT RIKTAR SIG IN PÅ ATT MIN SON ÄR DÖD T EX TANDKORT OSV, MEN DET KÄNNS INTE SÅ, JA JA BARA NÅGON HÄXA KUNDE HJÄLPA MIG? HAR JU INGA PENGAR FÖR DET BRUKAR ALLTID VARA SÅ ATT MAN SKA BETALA ENORMA SUMMOR, MEN JAG LEVER PÅ SOC.BIDRAG SÅ JAG HAR INGET ÖVER. MVH: ANETTE

Bappho
0

Vet inte om jag förstått ditt inlägg rätt, men vill du ha hjälp att få vetskap om din son verkligen är död?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Lore
0

Kära Anette.

Jag ska inte försöka förstå din situation för det kan jag inte, det kan bara du själv. Men jag vet att du troligtvis inte hittar innre fird här, inte av den orsak du söker för. Alla jag vet som sökt sig till witchcraft på grund av trauma, deppretion eller liknande har visserligen fått svar till frågor de ställt men ingen frid har följt i kölvattnet. Jag tror du gjorde ett bra val i att ställa frågan här på forumet dock och inte frågat första spåman du kunde hitta. Det finns så många som vill hjälpa men så få som faktiskt kan. Var vaksam, var objektiv. Hur svart det än ser ut nu så kommer solens strålar träffa ditt ansikte igen någon dag, det är jag säker på.

Jag önskar dig lycka.

Simon

www.urmoderjord.se

alexander1991
0

OM INTE SOLENS STÅLAR HAR TRÄFFAT MIG PÅ 42-ÅR SÅ LÄR DET INTE GÖRA DET NU. OKEJ JAG STÄLLER FRÅGOR PÅ FEL SÄTT. FINNS DET EN SPELL FÖR JAG KOMMER JU INTE PÅ DET SVENSKA ORDET FÖR SPELL. EN SPELL SOM KAN GÖRA MITT LIV LITE ENKLARE? ANG MIN SON VAR BARA EN SAK SOM JAG JAG BARA TOG UPP OM NÅGON VET VARFÖR JAG KÄNNER SOM ATT HAN INTE VORE DÖD, VORE JU BRA ATT VETA. JAG HAR LITE AV ETT SJÄTTE SINNE. JAG HAR UNDER ALLA ÅR SOM MIN SON LEVDE HÖRT ETT SKRIK I MITT HUVUD NÄR POLISEN INFORMERADE MIG OM MIN SONS DÖD SÅ SLUTADE JAG ATT HÖRA SKRIKET. JAG HÖR MIG SÄGA ANDRA SAKER SOM LÅTER SOM OM HAN LEVDE OCH DEN SOM INTE ÄR SYNSK FATTAR INTE VAD JAG PRATAR OM. PROBLEMET MED MINA SAKER SOM JAG HÖR ÄR ATT HAN ÄR DÖD FÖR DET SÄGER POLISEN SAMT TANDKORT OCH DNA BEVISEN. NU IGEN FICK JAG KOMMA IFRÅN DET JAG BEHÖVER: EN SPELL FÖR ATT FÅ ETT BÄTTRE LIV, NÅGOT MÅSTE VÄL EN HÄXA KUNNA? FINNS DET EN RITUAL ELLER VAD DET HETER SOM JAG KAN GÖRA ELLER KAN NÅGON HÄXA HJÄLPA MIG PÅ DISTANS? SOM SAGT JAG HAR INGA PENGAR. ANETTE

Bappho
0

Det svenska ordet för spell är besvärjelse.

Det finns säkert en och annan kunnig häxa, men först måste man förstå vad som begärs innan man kan svara vettigt :)

Vad jag förstår så behöver du en besvärjelse som tar bort blockeringar och hinder och som öppnar en ny väg för dig. Själv arbetar jag bara magiskt för mig själv och mina närmaste eftersom jag har så mycket annat som mitt liv kräver av mig nu, men jag skulle kunna PM:a dig några besvärjelser som du själv skulle kunna pröva om du vill om ingen annan ger dig ett bättre förslag :)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

alexander1991
0

OKEJ! VET INTE VAD ETT PM ÄR MEN DET VORE BRA ATT FÅ BORT BLOCKERINGAR SOM HINDRAR MIG ATT LEVA LITE BÄTTRE LIV. VET INTE OM DET VAR BÄTTRE FÖRKLARAT? HUR GÖR MAN EN BESVÄRJELSE DÅ BAPPHO??? MVH: ANETTE