Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2170 ggr
Rovanja
0

Har djur auror?

Man tjatar alltid om att kunna se folks aura…

Men jag hör aldrig något om djuren?

Kan vi se djurens aura?

pelle1234
0

vad jag vet så har de chakror som vi.

[Tunridan]
0

Javisst, de har också auror. Allting utstrålar en aura (kraftfält, energifält, olika namn bara). Djur, växter, stenar o s v. Även sådant som vi ser som "dött", fast inget är egentligen dött. Allt är levande energi.

Ja, det finns ju ingen anledning att man inte skulle kunna se/känna även djurens? Jag kan känna mina husdjurs auror med händerna.

Mysan59
0

#2 precis vad jag också tänkte… allt måste ju ha en aura. Flört

Casiopeia
0

Visst har dem det. När jag lärde mig se och känna auror tränade jag på min katt. Vi är lika mycket djur som dem och våra energier är  i min mening inte mer heliga eller gudommliga eller vad man nu skulle kunna få för sig att auran är :-)  Däremot är det på sätt och vis lättare att se strålglansen runt huvudet på människor eftersom vi går upprätt, men det är mer en praktisk sak… För det tränade ögat kan man även sa auror runt exempelvis träd.

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Tride
0

Ja, djur har auror. För måga år sedan rörde sig en mäktig långhårig hankatt här i området. Vilken aura! Han lyste vägen på natten när man kom hemGlad

Tride.

Sajtvärd på Indien.ifokus. Medarbetare på Andlig Utveckling

"Livet är inte lätt men intressant"  storafamnen

Rovanja
0

Tack för informationen! Det har alltid kännts så nämligen.. ville bara ha det bekräftat. :)

Man blir lite bäng när man går och funderar och funderar men inte har någon att bolla ide'er med..