Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 2328 ggr
TheWildRose
0

Auror

_Hur kan man träna att se någons aura?
Vad ser man genom den?

Jag har en hund som jag suttit och stirrat på under 20 minuter, men ser fortfarande inget.

Nån som har svar?
Tack på förhand! :)_

korpsyster
0

Nja jag skulle nog inte stirra på hunden direkt, tror inte det är så lyckat. Däremot såg jag auran på min hund för några år sen, han låg på sängen och jag mer tittade straxt ovanför honom. Det var dagsljus så det hjälpte väl antagligen till.

Rosenvial
0

0 Titta runt omkring objektet..inte rakt på,man kan börja med växter som står stilla, där man kan titta länge ,utan att att någon blir otålig.

Bappho
0

Jag har aldrig tränat mig på att se auror, men när jag har varit gravid eller i andra situationer i livet när jag varit mer mottaglig så har jag sett dem spontant utan att titta runt objektet eller sitta och titta en längre tid.

Om man tittar länge på ett objekt så finns det också risk för synvillor liknande dem man ser om man t ex tittar på ett svartvitt motiv och sedan tittar mot en vit bakgrund. Då ser man samma bild fast det svarta blir vitt och det vita blir svart.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Vandraren
0

En vän ser när hon vill men säger samtidigt att det nog bara är ett synfel. Dottern har inte riktigt tagit det på allvar heller. Så frågar henne barnbarnet, 5 år en dag; Mamma, varför har människor olika färg? "Färg, hudfärg menar du.. ? "Nej,(lite irriterad att missförstås i en sådan uppenbar fråga) runtomkring! Varför är vissa röda, andra blå eller gröna?"

lia-fail
0

Vad sött :) Då är det bara till att börja plugga och förklara till den lilla att alla inte ser det men vad det kan betyda då ;)

Själv ser jag bara den eteriska kroppen antar jag att det kallas det innersta lagret av auran. Det ser jag hela tiden men det säger mig inte särskillt mycket. Men då vill jag inte heller veta. Eller jo, det vore kul på beställning men inte när det är där hela tiden.