Häxor iFokus

Häxor

Etikett: off-topic
Läst 1721 ggr
Mr-K
0

Pubmoot på Bishop Arms i Jönköping den 25:e Mars!

Tänkte se om vi kan få till en sådan. Så länge som i alla fall en annan vill komma så ställer jag upp. Kommer finnas där från klockan 18:00 till 19:00 och har ingen kommit då så sticker jag hem:)

Bishop arms har möjlighet till både dryck och viss mat. Bra sittplatser att konversera i och är allmänt bra. Jag kan också köra hem folk som vill ta sig en öl eller två då jag inte dricker.

Mr-K
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så ni känner igen mig:)

Mr-K
0

Bumpar upp den lite så den inte försvinner:)

Ahradia
0

Bishops Arms som är så underbart. Har haft mången DR-möten där (fast i Malmö). Tyvärr är Jönköping lite långt bort för mig.

Witches don't get mad, they get even.

Mr-K
0

Knuffar lite igen:)

Bappho
0

Jag kan nåla den en liten stund till dig så du slipper knuffa så mycket ;)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Mr-K
0

Tack!

Mr-K
0

Intresset för detta verkar ju vara lika med noll.

silverhuldra
0

Jag har inga möjligheter att ta mig dit tyvärr.

Mvh. Silverhuldra

Mr-K
0

Lite långt ifrån typ:)

silverhuldra
0

japp, det skulle man väl lungt kunna säga. ca 22 mil eller nått liknande Skrattande

Mvh. Silverhuldra

Onn
0

Det har ju funnits ett moot i Jönköping tidigare, som lades ner på grund av brist på intresse. Jag tror att bästa sättet att få igång något igen är att göra det till en regelbundet återkommande händelse under en längre tid och se till att själv vara där alla gånger. Bäst är det förstås om man åtminstone kan få ihop några stycken som vill komma, exempelvis härifrån Häxor iFokus, så man slipper sitta där själv. Om man samtidigt annonserar på så många andra ställen som möjligt kan folk gravdvis få reda på att mootet finns, och så småningom våga sig dit. Min erfarenhet är att det brukar vara ett stort steg för folk som skriver på ett webbformum att faktiskt lyckas ta sig till ett moot, av någon anledning.

Mr-K
0

Jag kommer dra dit under den timmen jag sagt i alla fall så får vi väl se. Det tidigare mootet ville dock inte ha med ceremonial magiker att göra dock så det var rejält trångsynt.

Onn
0

Lustigt, de jag pratat med som brukade gå på det mootet gav mig intrycket att det var öppet för i princip alla former av paganism, ockultism, esorerik eller magi, och inte försökte utestänga någon. Särskilt då som underlaget i Jönköping var så begränsat.

Mr-K
0

Jag fick höra talas om det på nån site och skulle anmäla mig till nån via mail och vart kraftigt ifrågasatt om jag som ceremonial magiker bara skulle ställa till problem. Så jag sket i det.