Gudinna
Är det någon som vet vart man kan få tag i bilder på gudinnan Hel
Google, böcker om nordisk mytologi…
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Ja jag har googlat men har inte hittat någon bild som är bra :(
Håller på med mitt jordaltare och då kändes det bra att ha en bild på Hel åvanför det.
Okej, jag vet inte hur det är med J Galbreth, om hon målar nordiska gudinnor, men hon gör en hel del fina bilder på keltiska sådana. Det kan ju vara värt en titt?
Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!
Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! 
Ja nu har jag ju lite å göra i kväll oxå :) vilken fin sida och tack för tippset