Vårens glädje
Jag vill dela gässens glädje över ett utebad! Deras damm är ännu frusen. Snötäcket ligger ännu meterhögt. De fick en balja med ljummet vatten. ;)
Fina bilder,och dom ser bra nöjda ut :-)
De ser verkligen lyckliga ut 
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Härligt du fågelfru!
Vandra i Ljus å Skönhet

Skönt att se våren är på väg fina bilder………
Vilka härliga bilder
Mvh. Silverhuldra
Hör deras vårskrik(?) ända hit. Ser kallt men mysigt ut. Går själv i tankar om att skaffa höns. Gäss blir nog för trångt.
Snart är det dags för kosläpp här nere i Skåneland!
Witches don't get mad, they get even.
Hmm om man ska ta en fjäder till gåspenna växer fjädern ut igen då? Ytterligare en sån skum grej jag behöver nämligen och fjädern ska vara en vingfjäder plockad från 4:e fjädern uppifrån vid ett visst klockslag:)

Helt underbara bilder Coturnix 

Kan inget annat än att instämma!

Så underbara Coturnix:)
MVH Isnornin
Det var lyckliga gäss som du fångat på bild Coturnix. Härligt! Tänk att lite omtanke kan göra så gott! Ungefär som när jag tog bort pinglan på Leos halsband. Lyckligare kisse har jag aldrig sett 

Tack alla! Leo blev lycklig, kunde smyga som vanligt igen!
Gässen är "busiga" de rymmer ur sin hage och går på bilvägen, de går till "höhuset" där tycker de att de hittat bästa platsen för bobyggning. Det är ingen bra plats. Jag vet att grävlingen kommer att komma för att söka ägg. Så nu har jag ett fasligt sjå att få dem att förstå att deras eget hus med dörr som går att stänga är mycket bättre! ;)

Åh, vilka härliga bilder du fångat!

Åh va härligt, ser underbart ut! Och dom ser så nöjda ut så :)