Häx- och shamanträff Skåne
Sista helgen i Mars kommer vi att hålla en träff för shamaner och häxor i nordvästra Skåne. Vi kommer att trumresa, ha workshops, dansa kraftdjur, häxeria äta gott och umgås. Det kommer då även att ges möjlighet att gå en snabbkurs i shamanism.
Hör av er snarast om ni är intresserade så skickar jag mer info. Det är begränsat med platser så hör av er så fort som möjligt!

mm, låter som något för mig, mer info tack.

Låter väldigt trevligt
så jag vill gärna har mer info jag också.

Om jag är ledig då så vill jag gärna hänga på är dock lite uppbunden för ett tag framöver vet ej hur länge det kan bli har en person imin närhet som är behov av att jag är närvarande 24 timmar om dyngnet ( hemma ) men blir det en öppning så vill jag gärna hänga på

De som är intresserade, jag behöver en mailadress! Ni kan skicka den till mig på Pm så att inte alla kan se.

Låter jättespännande!
Kul initiativ. Jag är på, även om jag nu är en syd väst skåning. :-)
www.urmoderjord.se

#6 Malmöbo?
Låter spännande, jag kan tänka mig att åka en bit om det finns sovplatser. Jag PM:ar!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

alwyn! jag har försökt flera gånger nu att komma in på din sida för att kunna lämna min e-mail, men jag kommer bara till någon som heter sophiadoos, så det verkar hopplöst
#9: Nejmen! Det gjorde ju jag också, och reflekterade inte över att jag kommit fel. 
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

oj då, då är det visst inte bara jag som har samma problem då.
kanske så här då Alwyn: vi är ju inte "jättemånga" som har svarat, (än så länge) så kanske om du gick in på de intresserades sidor och lämnade din e-mail (privat, såklart) så kanske DET funkar istället.

(förresten, praefatio: om det här blir av, så får vi ju sällskap ner, du och jag, vad trevligt)
#12: Absolut, utan tvekan. Du kanske till och med har en bil?
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

neej, vare sig det ELLER körkort, men tåget vet du, det funkar nog det med.
Det gör det helt klart :)
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

Info: Alwyn är sophiadoos så ni har nog kommit alldeles rätt!
Lustigt dock att det blir så…

men vad? kan man ha två stycken alias här? det tycker jag verkar mysko.
(vill nog att hon svarar själv på detta)
Man kan bara ha ett alias, men om jag fattat det rätt så kan man ändra namnet i rubriken på sin personliga sida. (Funktionen *Ändra sajtens namn).
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

snurrigt värre, jag går INTE in och svarar på den sidan, alwyn får allt svara mig på frågan istället, annars blir det ingenting
7# jepp, äkta Malmöit.
www.urmoderjord.se

Hej svej dårgänget! Haha ja där blev ni förvirrade va!
Jag är sophiadoos men ändrade namnet till Alwyn. Så ni har kommit rätt och jag mailar er som visat intresse snarast! Kul att så många va intresserade. Hoppas ni kan tänka er att sova på golvet i värsta fall hihi.

Muttrar något tyst om att det är långt och dyrt till skåne… men vi ses antagligen någon annan gång alwyn :D

22# var bor du? Det går antagligen två bilar från stockholm.

Underbart, jag kommer! Om det finns plats kvar…
Endast döda fiskar flyter med strömmen

#23 Jag bor i umeå..det är en bra bit ifrån, typ hela sverige :D

Ni som visat intresse här och vis Pm, ni är inte anmälda ännu så om ni vill komma måste ni anmäla er innan platserna är borta så skynda er. ca tre platser kvar. Anmälan görs via mail!

Fullbokat! Bara så ni vet det