Häxfika i Göteborg
Nu tycker jag att det är dags!
Häxfika i Göteborg för alla som vill, både rävar på forumet och de som inte syns så mycket men läser desto mer. Jag föreslår café Villekulla på Storgatan 10. De har en härlig kakbuffé och mysiga lokaler som nog får de flesta häxhjärtan att slå lugnt och behagligt. Jag ses gärna på en söndag eller måndag, då är jag garanterat ledig nämligen.
Vilka vill komma? Önskemål om tid, dag, datum?

Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Fika är ju en helt annan sak än pubande - men du vet väl att det finns ett pubmoot i göteborg också. Inte bara för wiccaner utan för alla slags hedningar, men kolla på wiccainfo.se för mer info!
Jadå, det vet jag 
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Det skulle vara roligt. Är inte den som oftast sticker ut mitt huvud så. Men det skulle vara intressant..
Dock behöver den här bonnläppen lite vägledning i sådana fall.
Vägledning går alltid att ordna! Har du något förslag på tid och datum?
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
För mig är det troligen fredag eller lördag. Söndag går men jag undviker det om jag kan då det är kul att träna och göra hantverk med hirden.
Men egentligen så är det hegler. Tid ja.. Inte för sent så man kommer hem då man inte är direkt Göteborgar bo.
det låter mys med kakor :) hojta till om det blir till helgen så kanske jag kan komma förbi, om jag har råd med biljetten, om vem som helst får komma förstås :P
Jag tror att människor är som blommor, de behöver solsken, kärlek, näring och vatten
Men de växer alltid bättre med en sporadisk påse bajs

hur blev det, skall ni ha någon fika? Jag hänger gärna på.