Magisida på internet?
Jag har kollat runt lite efter fler magisidor med bra information sen jag såg att ni hade länkat till Ionas trolldomshörna här (tacktacktacktack!) och så hittade jag en här
nu är saken att jag undrar om den är något att lita på? jag är lite osäker på det här så jag skulle vilja veta vad några mer erfarna på ämnet säger? Det skulle vara roligt att veta vilka sorts instruktioner som faktiskt kan funka.
jag undrar också om ni har några andra bra sidor om magi som ni skulle vilja dela med er av? tack på förhand.
På engelska kan ni kolla min blogg på Grimoire Magic Blogs
Handlar mest om grimoire magi men det finns lite annat också.
Jag skulle vilja lägga till att jag också kommer starta en tävling som återkommer varje månad på min blogg där man kan vinna en bok varje månad. Kommer vara bra kvalitet på böckerna och inga jättesvåra tävlingar alls. Om intresset finns kan jag även tänka mig att lägga upp en svensk titel paralellt med en engelsk vissa månader.
Hoppas detta var ok att säga här Bappho annars får du deleta det och skälla lite på mig:)
#2 VOFF!!!! 
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

#3 Du skäller bra Bappho 
#2 Låter som en intressant tävling.
Till din topic, så kan jag veta en sida, som en man som kallar sig för Puzuzu har gjort. Väldigt intressant, faktiskt. Han skriver inte bara om magi, han skriver om allt ockult. Påläst människa, ska jag säga… Kan inte lova nåt om hans spells, men allt han har skrivit om är fascinerande. Kolla upp det. www.spellsandmagic.com
Okej det låter intressant, tack för tipset :)