Hjälp att hitta snälla!
Hej, jag har tappat bort min röda LG 360, röd, jag har letat överallt men kan ej hitta den! Snälla hjälp mig.
Puss & Kram Cornelia! <3

Du kan ju testa med följande:
Väktare över försvunna ting lyst till mig och sök omkring genom
eld och vatten luft och jord finn det jag söker och lyckan är gjord.
Peller
bra formulerar formel….. har dock inte provat.. öh vilket jagkanske borde med tanke på att, två dvd.er i en samlling är bort, har letat som en tok… hmm.. ört kan man använda till??? Jag är mäligen så dårlig på att memorera öreterna, jag får nästan slå upp det varje gång… men det kanske beror på att jag inte har varit aktiv häxa så länge, jag har inte tränat upp mig kanske
#1 Haha, den där användes nästan flera gånger om dagen av en Praefatio i yngre tonåren, med ADD och därmed mycket kort minne. Fungerade lika bra varenda gång.
#3 (Borde det inte vara #2? Konstiga iFokus…) Jag slår fortfarande upp örter hela tiden. Det beror ju på hur mycket och ofta man använt örterna, sysslar man sällan med örtmagi så är det ju naturligt att man inte kan dem utantill. Det är så många i nybörjarsvängen som tror att det är "fult" att inte utantill kunna alla örter, kristaller, färger, gudar… Men det är ingen som kommer att ge dig ett prov med rubriken "Häxkonst i teorin". När du har fått lite mer erfarenhet så kommer du att få känsla för vad du ska använda istället och kunna höfta lite, för att sedan kunna slå upp det och se om det blir rätt. Eller för all del bara veta vart du ska söka svar, utan att kunna höfta. det fungerar det också.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#4 Ett dubbelinlägg som jag tagit bort ;)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#4: nej men håller med dig till punkt och pricka…
#5 det var väl inte jag som gjorde en dubbel postning???
#6 Nej :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
okej blev lite "orolig"