Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 4261 ggr
munin
0

En magisk butik!

Vill bara delge er om en bra sida där man kan hitta lite av varje.

http://www.shop.tarotkatten.se

Skogselva
0

Ja, det är en mysig butik, har du borås nära till hands tycker jag du ska besöka den fysiska butiken Flört

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Bappho
0

Jag gillar Voodoll-dockan Power Mum :D

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[WeepingWillow]
0

Oh finns det en sån affär här i Borås, det har jag ju missat. Brukar gå till stengården jag. Måste definitivt leta upp denna affären!

Skogselva
0

#3 Knalleland - det lila huset mittemot Knallerian Flört

Men jag går också oftast till stengården.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[WeepingWillow]
0

#4 Åh men ja, det ser ju definitivt häxigt ut också! Att jag inte sett det, brukar ju kolla lite extra på det huset pga färgen.

Stengården är en trevlig liten affär :)

munin
0

Ja det verkar häxigt! Jag köpte en tarotkortlek av dom, kikat lite på häxkittlen dom har på sidan den verkar gedigen.

Skogselva
0

Jag gillar båda butikerna, men jag har lättare för att ta mig till Stengården eftersom högskolan ligger så nära.

[WeepingWillow]
0

Jag har också lättare att ta mig till stengården, bor inte så långt därifrån men jag ska definitivt kolla in det lila huset också :)

Skogselva
0

#8 Gör det Glad

Jinaum
0

har för mig att huset är mycket svårt att missa. Ligger upp för kullen med Knall Lila/ bingolotto lila färg på huset. Mycket mysig butik kommer dock inte dit så ofta.

[WeepingWillow]
0

#10 Ja huset går inte att missa, definitivt en färg man lägger märke till. Jag brukar dock inte gå förbi det på så nära håll så jag har bara trott att personen som bor där har taskig stil haha.

Jinaum
0

#11 trode jag med första gångerna jag gick förbi så vi kilade upp i nyfikenhet och fann att det var en mysig affär. Till min förvåning köpte pappa ettp entagram där! Tordde faktiskt aldrig min pappa skulle köpa något sådant men se så fel jag hade!

munin
0

jag har en liten fundering på den magiska oljan dom säljer är det

någon som har provat eller är det någon som vet någonting om den.

Skogselva
0

Har inte provat, men litar på henne i butiken, hon verkar väldigt kunnig. Så oljorna tror jag funkar. Flört

Girlinthemoon
0

#2 Voodolls! Älskar dem! Har haft Kata som följeslagare många år nu!