Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1872 ggr
spindelfot
0

Tack för cykeln

För några månader sedan blev min cykel stulen, och jag fick med hjälp av hif en ny! Det var helt fantastiskt gjort, och jag känner att jag inte tackat alla tillräckligt.

Cykeln använder jag nästan varje dag. Den har korg, växlar, barnstol, jag hämtar och lämnar på dagis med den - och nu när jag har jobb inom ett bemmaningsföretag är den mig till otrolig nytta när jag kryssar mellan olika jobb över hela stan.

Jag skickar er massvis av goodwill, ni ska veta att den här gåvan är otroligt uppskattad, kanske det finaste jag fått, och det hjälper mig mycket i mitt liv!

Jag tänker fortfarande skriva SPONSRAD AV HIF på den, och då tar jag bilder och lägger upp förstås. Jag berättar gärna om hur jag fick min cykel och alla jag berättar det för blir alltid alldeles hänförda..

Oavsett vad ni känner och tycker om saken så ser jag det som att jag är skyldig er som hjälpte mig i min svarta stund en tjänst, och behöver ni hjälp så trollar jag och blandar jag.. Eller så kan ni hålla början av februari fritt då nästa fest i torpet är, så bjuder jag er garanterat på kalas!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Bappho
0

putt!

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Endroppeihavet
0

#1 Varför hittar inte jag trådar med sökfunktionen… *mummel*

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Vargflickan
0

Åh, vad fint. Blir alldeles rörd och glad av att höra detta. MASSA ljus och kärlek till alla snälla människor!

Än finns det hopp Flört

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

lightseeker
0

ha ha, vad kul, det bidde en ny tråd av den gamla, en tråd för hjälpsökande