Du som kom hit via Google!
Välkommen hit du som kom hit via en sökning i en sökmotor!
Hoppas att du hittar det du söker. Om du inte gör det får du gärna ställa frågor. Registrera dig här nedan så kan du ställa dina frågor direkt. Det tar bara en minut och kostar ingenting. Bland alla fördelar med att vara medlem finns:
* Du kan sätta bevakningar på diskussioner du tycker är intressanta.
* Du kan delta i och läsa röstningstrådar.
* Du kan gå med i dolda grupper.
* Du blir medlem i hela iFokus med samma medlemskap.
* Du får ett fotoalbum, blogg och gästbok.
* Alltihop är gratis!
Vänliga hälsningar
Iram, Sajtvärd HäxoriFokus
Hittade hit via ett annat iFokus forum.
men tipsar gärna om Svenska Wicca till er andra också.

Jag hittade hit via google och blev jätte glad att hitta svenska häxor. Har mest haft kontakt med häxor/wiccaner från Usa. Men jag har lite svårt att hitta här ännu. Jag lär mig nog snart. Tack för en bra sajt! :)
Hej! Jag kom hit för att läsa och diskutera, samt lära mig mer, om häxkonst, spådomskonst och annat.
Yes ! kom hit via google.Tyckte sajten såg kul ut
Hejhej! Har kommit hit ett antal gånger när jag googlat och tänkte att nu var det dags att bli medlem :)

yess…hittade hit genom google….

Nath ; Vad är det för sidor du kollat på i USA . Bara nyfiken .
Länkar ???
Eller skriv direkt till mig =)
Blessed be / Vildängel
Hejsan!Hittade hit genom google i söndags tror jag det var^^
Är 15 år och började intressera mig av wicca,magi mm för ca 3 år sen fast i början hade jag ingen aning om vad det var förnågot så jag började läsa en massa böcker om det och jag tycker att det är intressant och vill gärna lära mig mer.Det känns som att jag har hittat en väg i livet som jag vill följa när det gäller wicca,men jag är ju bara 15 och har massor med år framför mig så det är inte helt omöjligt att jag ändrar mig i framtiden och kanske ser saker på ett annat sätt när jag blir vuxen. Jag ser fram emot att få prata med nya människor om ämnet
Tack!…ja,jag "dumsurfade" lite…är lite egen,vild en´..me är gärna med på ett hörn!
"Inom
en människa av ljus, finns det ljus...När
hon inte lyser, råder mörker." (Evangelium
enligt Thomas,
24)
/ Wingen

Jag är väldigt ivrig att lära mig mer om wicca och om BoS och fler spells. Har i stort sett bara hittat sidor på engelska, och det är lite jobbigt. Är ny här på iFukus, så jag vet inte riktigt hur det går till här.
Hej! Egentligen sökte jag på sexkantsfönster - och hamnade här! Tyckter att det verkade intressant, anmälde mig och ska gå in här och surfa fler gånger.
Ja jag hittade er o kom hit genom google…:)
Hej jag halkade in på ett banan skal och hittade många olika områden som är jätte intressanta
Jag har en fråga är det någon som vet vad
Simona betyder? eller om det är en gudinna eller något annat
tacksam för svar
solsickan
Hej, jag googlade på vagel eftersom en av mina söner har en. Hamnade då på den här sidan. Jag har förut haft en gammal bok som jag tror hette "Husmorsknep" eller något liknande, med massor av bra recept på diverse tinkturer och salvor och annat. Boken är borta men nu har jag ju hittat hit och här verkar det finnas det mesta man behöver både kroppsligt och själsligt.

Jag satt oxå och surfade runt som dom flesta verkar ha gjort ifrån början,men saijten lockade mej och ämnen som verkar ha stort intresse fanns här,så här är jag nu och hoppas att jag kan tillföra nåt och även bli mera upplyst.Så det ska bli spännande.Ljus och värme från Healingfingers.

Hejsan! Jättebra forum, visste inte om att något sådant här häxforum fanns här! Hittade som sagt hit från google jag med, och nu är jag även medlem här för att kunna prata häxkonst!
kolla gärna in min min häxblog
Hej!
Här kommer ytterligaren en som har hittat hit genom google.
Jag hoppas på att jag nu äntligen har funnit min plats här på jorden. 
Mvh. Silverhuldra

Tackar .
Jag har varit med här sedan Juli…. men nu först fick jag tid att börja umgås med Er på HiF.
Nu har Jag en fråga (kanske fel plats att ställa den)
Men kan man från sitt Foto album ta bilder länka eller Kopiera till sin sida? "Och hur gör man isådant fall?"
Väl Mött!
)O(
Ord kan såra en människas själ.
Ord kan glädja ens sinne
Ord kan göra en människa väl
men även sätta spår i ens minne.
Välj dina ord när du säger dem så att du ingen sårar.
Ditt ord kan du aldrig ta igen, då de lämna miljoner av tårar.
#19 Kopiera och klistra in bara :-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Kom insurfande igår, men mitt användarnamn vägrade fungera.
Är nybörjare på wicca och häxeri så jag tänkte det här kanske var en bra plats att lära sig en del och kunna fråga saker.
#21 Välkommen!

Hej!
Jag är så glad att nu jag kan kontakte med häxor i samma landet.
Hoppar att hitta någon intresant och spirituela vänner.
Hecate,Hecate,Hecate,
Dark Mother,
You walk with us like no other,
Dark Mother.
Hej och välkommen!
Hejsan.
Trodde inte det fanns något "seriöst" om häxor här i sverige. Har än så länge bara kommit i kontakt med wiccor från USA… Är 42 o har "sökt" hela livet efter något att tro på. Höll på med sådant som jag idag vet är häx-konst, i tonåren men trodde väl då att sånt kunde man inte hålla på med. Har prövar fri-kyrkligt o kyrkligt o läst om andra kulturer men inget som passat mej.Så sökte jag på nätet o fick en aha-upplevelse! Visste ärligt talat inte det fanns "på riktigt", wicca o häxor… Nu känns det äntligen som jag hittat min plats på jorden. Blessed be…
Hej
Ödets vägar är underbara. Jag har nosat på magi och örter tidigare i livet. Nu när jag funderade över vad jag skall göra dök ni upp. Arvets krafter är starka och obrytbara. Jag vill gärna ha kontakt med en grupp i norra stockholm. Bor i norrtälje.
Jag är en 14-åring som först stötte på magi i Marina Bakers böcker för tonåringar, nån som hört om dem? Jag känner mig väldigt hemma bland häxor och magi, speciellt är jag facinerad av elementen. Än så länge har jag inte så mycket prylar, bara en hemmagjord hasselstav, lite oljor, några kristaller och min mammas gamla tarot-kortlek. Jag bor mitt i Stockholm, så jag har inte så mycket möjlighet att vandra i naturen, tyvärr… Jag har spanat lite på den här sidan tidigare, men blev nyss medlem.
#27 Välkommen!

Hej.. Har varit buden i häx wicca religonen sedan 9 10 års ålder alltid älskat naturen och häxor och magi hade en vän i 10 års åldern som var häxa och på så sätt intresserat mig för detta ni kan kalla mig månvarg…
Hej!
Hittade egentligen hit för ett ganska bra tag sedan när jag sökte på huskurer på google. Men jag har inte tagit mig i kragen och skrivit hej än. Men nu kände jag att det va tid för det :)
Blev väldigt glad när jag snubblade in här, har så länge jag kan minnas varit intresserad av häxor och när jag va yngre va jag och en vän alltid ute och lekte och använde oss av olika växter.Och jag har även på senare år försökt hitta information men aldrig hittat någon och kännt mig nerslagen och försökt glömma min längtan efter den kunskap jag vet finns därute.
Så hej på er allihoppas och tack för ett underbart forum, känns lite som om att jag är på väg att hitta hem och det tackar jag er för! ^^
Välkommen hit :)
Tack Bappho! :)
hejsan
Hej, hej :)