Häxor iFokus

Häxor

Etikett: övriga-övernaturligheter
Läst 578 ggr
MiaMaria
0

Kan någon här hjälpa mig?

Fick tips om att fråga er ang en "upplevelse" jag hade tidigare idag.

Satt på jobbet och läste, läste först två olika artiklar i två olika tidningar och sen ett kapitel i boken jag just nu håller på med och allt detta under en och samma timma. I samtliga så dök Öland upp, dom va på Öland samt flyttade dit. Jag fick känslan av att det menas något med det där, men vad?

En av mina allra bästa vänner bor på Öland och vi har inte träffats sen hon flyttade dit för 1,5 år sen. Jag har varit på väg ner flera gånger men aldrig tagit mig i väg av olika anledningar. Nu planerar jag åter igen en resa till sommaren (har över 100 mil enkel väg)

Kan någon hjälpa mig och berätta om det va menat något med det där eller om det va en ren "lyck-träff"?

LinaN
0

Det vet du bäst själv…..

Om det är meningen eller ej. Fortsätt att "hålla utkik" efter symboler och omen. Kanske så köper du dig en dagstidnigna elelr skvallertidnign med någon artiekl i som hanldar om öland?

jag tänker itne säga bu eller bä. Tror du vet svaret självt ändå ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

mosterMimmi
0

Jag har fått lära mig att ett infall komer bara en gång. En intuion eller viktig sak dyker alltid upp tre gånger. Så får du inom loppet av en dag tre påminnelser så är det väl meningen att du ska höra av dig till henne och kanske hälsa på.

När jag läste första gången att en intuion kommer TRE gånger så hade jag fått känslan att jag borde hälsa på en bekant. Känslan återkom flera gånger. Jag visste att hon precis fått en bebis och ville väl inte precis våldgästa henne. Men jag läste detta och när jag kom till hennes ort med anledning av mitt jobb och hade en timme över så hälsade jag på. Hon blev förvånad av att se mig och undrade varför. Jag sa att jag inte visste varför, men att det var viktigt att jag kom… då bröt hon ihop. Hon hade drabbats av en förlossningspsykos och hade planerat att ta sitt liv. Så mitt uppdykande räddade livet på henne. Därför vågar jag aldrig negligera min intuion mer!

MiaMaria
0

Tack så mkt båda två!

#2 Vilken tur att du åkte dit!!