Genomföra det som han lovat?
Hej, detta är egentligen en ganska löjlig grej att ta upp, men jag vill verkligen ha hjälp.
Min pojkvän har flyttat från stan, från detta landet till och med. Han bor numera nära gränsen i Norge.
Jag har bett honom att komma hit och hälsa på mig flera gånger, och han har sagt att han skall göra det. Men vi kommer aldrig till det stadiet då vi diskuterar när han skall komma hit, för han pratar bort det hela tiden.
Jag börjar bli väldigt desperat, för jag har tjatat på honom hur länge som helst, och jag kan inte resa någonstans.
Finns det någon spell som får honom att faktiskt göra som han sagt, eller som får honom att göra som jag säger?
Tacksam för svar.
I hoodoon använder man en formel som kallas "Compelling" för att få folk att leva upp till sina ord och löften.
Det är oftast en blandning mellan örter som bevekar och örter som attraherar.
Enklaste sättet ä att ta ett rött eller violet ljus. Rista det med hand namn och det du vill ska ske. Ta sedan en bild på honom och döp den med hans namn. Du bör ha något som tillhör honom eller åtminstone som han vidrört som du kan lägga till en bit av på fotot. Smörj sedan ljuset med Compelling olja, dutta lite olja på hans foto. Lägg en tallrik upp och ner över fotot och bränn ljuset ovanpå.
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.

Tack så jättemycket för tipset, men jag bor i en pytteliten stad och har inte möjlighet att få tag på oljor och sådant. =/
Du sitter ju mitt i världens största (men kanske inte mest välsorterade) butik - Internet :) Kika bara runt lite här på forumet så hittar du mängder med bra länkar.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#2 Om du vill köpa olja så gissar jag att du kan finna något här http://www.therootdoctor.se/magiprodukter.html
Du kan ju också försöka göra oljan själv :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Tack så mycket för alla tips och förslag =)

Vad innehåller oljan?

#6 Den inehåller bla. Lakritsrot…övriga örter kan du leta fram i en örtmagi bok. Det behöver inte vara en så kompliserad blanding. Använd din egen nos, och känna efter vad som ville passa perfekt i sammanhangen:-)

Åh, tusen tack för hjälpen. Skall verkligen testa detta. =)

Om jag var du skulle jag inte ödsla så mycket energi på nån som inte vill lyfta på röven för att träffa dej. Ligg lite lågt ist och kolla vad som händer. Framtvingad kärlek är inget att ha, kostar mer än det smakar. Jag vet att det inte är vad du vill höra men jag säger det iaf för ibland kan det vara det bästa rådet. Lycka till!
Det fanns en anledning till att man förr bad sin älskade om en hårlock innan man skildes åt. :-)
#9 Om du visste hur lite det argumentet biter på någon som är kär och tror att den andre är ens "soul mate". Trots att han/hon knullar runt, beter sig som en idiot och inte har det mista gemensamt med den förälskade ifråga.
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.

#10 Om jag visste?