Trög sida?
Senaste månaderna har HiF varit värre än sirap hos mig. Lämnade in min dator för "uppskrämning" och har nu hur mycket internminne som helst, men ingen skillnad
bortsett från ett stort hål i plånboken.
Upplever inte denna tröghet på andra ställen. Något datasnille här som har något tips om inställning kanske, eller är det bara att "gilla läget".
Endast döda fiskar flyter med strömmen

Kanske det kan bero på min internetuppkoppling, men det går ju snabbt på andra sidor jag surfar på…….Totalkraschade gjorde det för en stund sedan, när jag tittat på filmsnutten i Bapphos inlägg. Man får väl önska att de får nya servrar snart då…Ett nytt objekt i ljusönskningarna kanske 
Endast döda fiskar flyter med strömmen
Det beror nog på både uppkoppling och dator. Själv har jag inga problem med iFokus eller youtube :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Jag hade ett liknande problem med vår dator. Den var seg i almänhet när jag gick ut på nätet. Det visade sig att 1gig i ram inte var nog för att driva alla processer i windows så jag smällde i 1gigg till men det gjorde ingen skilnad. Jag upptäckte till slut att datorn inte förstått att den fått mer minne.
För att kolla detta kan du först högerklicka på ikonen den här datorn.
Välj egenskaper.
Tryck avanserade systeminställningar. Systemegenskaper kommer upp.
Under fliken avamcerat fins det en ruta med prestanda, klicka på inställningar. Prestanda alternativ kommer upp.
Under fliken avancerat hittar du virituellt minne. Tryck ändra. Men rör inget!
Här stod det fortfarande bara 1gb hos mig så jag ökade på till 2gb.
Längre ned står där vilken rekomenderad storlek din dator borde ha.
Jag säger inte att det är detta som är felet men det kanju inte skada att kolla.
Lycka till.
Ps. Virusprogram kan vara riktiga nedsegare, Kolla inställningarna kanske? Ds.
www.urmoderjord.se