Superkonstiga drömmar
Finns det fler än jag som brukar drömma att de är en tecknad figur ibland? Och vad i fridens dagar kan det ha för betydelse!!
Jag kanske ska tillägga att jag i drömmen var Obelix. Ni vet den "lätt" korpulente galliern som trillade ner i trollsoppan som barn.
Jag har varit teknade figurer flera gånger :) vet dock inte vaddet betyder. Har varit DarkwingDuck, pippi långstrump (visserligen otecknad) och en gång blev jag en teknad version av mig själv. Vet dock inte vad det betyder. Men jag har ganska sjuka drömmar :P

Jag har drömt att jag var fast på ett sjunkande skepp (tänk Titanic) fast som var inrett som en djungel inuti och hade fullt av sjöar och vattenfall. Där blev jag jagad av tecknade minikanibaler i gul- och svartrandiga pyjamasar som kastade ärtor med nålar på som var deras form av bomber.
Helmysko, och jösses vad förvirrad jag var när jag vaknade och det inte var tecknat längre…
E
En gång drömde jag att jag var en utvald meddlem som fick åka till månen.
När vi kom dit så var det en stor svart maskliknande sak som tog över en av deltagarna och följde med oss hem till jorden. Där började den äta allt och vi försto varför månen var så kal. Masken hade ätit allt.
Vi lyckades få masken tillbaka i människan och åkte tillbaka till månen där det nu grönskade och var väldigt vackert. Masken var nu tillbaka på månen och vi skulle åka hem.
Men vi upptäckte att inte alla kunde åka med tillbaka för det skulle bli för tungt.
Då drog vi i ett snöre till en kudde och ett stadium med skateboardrampar blåstes upp och vi tävlade med rullskridskor om vilka som skulle få åka med tillbaka till jorden :P

Wow! ;) Nej jag har aldrig drömt tecknat. Men jag har funderat över om drömmar är i svart/ vitt eller färg. Och om jag verkligen hör eller om det är hörselförnimelser. Kommit fram till att "språket" ofta är telepatiskt.
En gång hade ja en dröm dr jag ingenting såg. Det var en far och en son som var ute på jakt. Jag kunde bara höra deras röster. Fick en snabb bild av en björn, sen hörde jag en massa skott, skrik. Sen vaknade jag. Det var läskigt :S
Hi, hii. Så roligt att höra att jag inte är ensam om att ha tokiga drömmar!

Drömmar kan verkligan vara konstiga!
Låter irriterande… drömma som tecknat….
om man ska tänka logiskt!!!!…… kanske ni har på något sett sett och upplevt teknat under dagen… teknat eller på något sett figuren??