Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1641 ggr
Jinaum
0

Någon osm har erfarenhet om denna boken?

Blev nyfiken på om någon känner till denna boken: "The tarot spellcaster" over 40 spells to enchante your life with the power of tarot magic.

Av Terry Donaldson.

Jag har haft denna boken i.. Ja åratal. Men jag har aldrig använt den. Läst den har jag jogrt, men aldrig brukat något i den för jag helt enkelt inte hittat ne tarotkortlek jag skulle vilja arbeta så med.

Men jag ville samtidigt se om någon annan här kanske hört talas om den/använt den. Samt vad ert tycke om den i sådana fall skulle vara.

Kram på er alla.

Bappho
0

Jag har den i hyllan. Köpte den billigt på en bokrea en gång. Har aldrig läst boken eller använt den, men gillade bilderna ;) Däremot har jag ganska ofta använt mig av tarotkort vid besvärjelser på säkert någorlunda liknande sätt som i boken så jag tycker att du gott kan testa :)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Jinaum
0

#1 samman träffande. Köpte min på en bokrea jag med. Kommer inte ihåg vart bara, var ute på semester. Tror det var i Varberg jag köpte boken.

Ja jag får göra det när jag funnit en tarot kortlek jag "tål" eller vad man ska säga. Enklast en som passar mig.

Bappho
0

Jag köpte t o m en ny tarotlek efter jag bläddrat i boken, för det fanns så fina bilder på en viss lek. Morgan Greer. Det blev en av mina favoriter.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Jinaum
0

#3 jo det finns en del fina i den boken. jag var förtjust i drakarna minns jag. Var länge sedan jag bläddrade i den nu. Kom på att jag hade den i min "häx påse" och ville se om fler kände till boken och kanske använt sig utav den.