Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1740 ggr
DanielF
0

Tips mot förkylning?

Stackars stackars mig som ligger hemma och är förkyld. Ni vet hur synd det är om oss karlar när vi är förkylda? ;)

Tänkte bara höra om någon har nåt bra tips för att bli frisk snabbt? Jag har en viktig föreställning på tors som jag skulle behöva bli frisk till. Blir väldigt glad för svar.

Stor Kram

Pagan
0

ja kör hårt med esperitox snarast möjligt, dubbel dos 2 första dagarna. Brukar funka jättebra. Men jag trodde alla karlar visste att de bäst tar echinagard. Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

DanielF
0

esperitox? finns på apoteket? haha, ja men det kom så fort denna gång att jag inte hann gardera mig. Har dock köpt färska ingefära, citron och honung som jag druckit,. det är fin fint tycker jag.

inga andra huskurer man kan göra utan att bege sig till stan? ;)

Pagan
0

Esperitox finns t.o.m på ICA nu för tiden. Riktig dunderkur: 2 koppar te: en stor näve salvia och 8 vitlöksklyftor låt dra 5 min, tag lite honung till så det blir drickbart - du är nog inte så pussgo just nu ändå, så som du kommer att lukta håller ju drakula på avstånd iallafallFlört

Sajtvärd Tarot

DanielF
0

hahaha, ja det lät inte gott,. ;) men du har rätt, då slipper man ju obehagliga bitsår i halsen,.

då är det väl dags att lägga sig under filten med en mysig bok och en kopp anorlunda te då,. hihi

Pagan
0

krya på dig

Sajtvärd Tarot