Betyder det alltid något?
Måste alla drömmar betyda något?
Jag hade nämligen en väldigt konstig dröm inatt och funderar på om det betyder något eller bara var lite "önskedröm" (hade inte haft emot något en del av det)
Eller kan det vara så att det i drömmen berättade hur det är? Jag läste att man ska lita på sin magkänsla och när det handlar om relationer om att man ska följa magkänslan och se om den andre gillar en. Som sagt var detta en rätt så udda dröm, men kan drömmen ha velat säga mig att det kan finnas något?
Är jag jätteoklar nu med min fråga? I så fall får ni säga till! ;)
Drömmar betyder på sätt och vis alltid något men inte bokstavligen. Känslor kommer upp till ytan som drömmen sedan speglar. Jag tror att det är viktigare att tolka drömmars känslor än själva bilderna och handlingen.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Drömmar innehåller ju symboler som i sig kan vara väldigt personliga gällande hur man tolkar dem. Ex.vis så kan ju en flock med hästar som kommer skenande betyda frihet för någon och rena skräcken för ngn annan. Många symboler är ju i och för sig ganska generella men…Du kanske ska försöka plocka ned drömmen i mindre bitar, för det är inte alltid så att helheten "stämmer". Många budskap kommer på olika sätt. Använd dig av din egen intuition och försök utröna vad det betyder för dig. Skriv ned din dröm och försök vara uppmärksam på vad som händer i dina drömmar kommande nätter och skriv ned allt.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot