I stort behov av hjälp...
Hej på Er alla därute!
Undrar om någon skulle kunna hjälpa mig? Har nu i ca 7 månader haft problem med att en viss person hela tiden skickat "djävulen" dvs svart magi på mig för att skada mig.Har märkt detta på att det hänt många konstiga och dåliga saker,och att jag mått väldigt dåligt. Fick detta bekräftat av en person som kan se sånt.
Har hela tiden försökt "rensa" bort det dåliga på olika sätt o så men känner att denna person fortsätter att försöka skada mig.Är det någon som kan någon speciell beskyddarformel mot just svart magi och/eller någon besvärjelse som gör att denna person får det negativa tillbaks till sig själv istället och låter mig vara ifred?
Snälla snälla hjälp mig….

Det kanske hjälper om du visualiserar dig att skydd runt dig var dag.
Om någon är ute efter dig så kan du också ta och konfrontera den här perosnen rakt upp och ner.
Bestäm dig för att vad det än är han/hon sänder efter dig så är det verkningslöst. Du står över det.
Gå sedan framtill den här illvillingen och säg rätt upp och ner att; "Du kan inte skada mig, jag vet vad du gör… du har ignen makt över mig." detta går att göra även med en bild av personen elelr med ett papepr där dennes namn står skrivet……
alternativt kan du sätta upp en spegelsköld omkring dig. visualisera dig i en bubbla dit ignet ont kan nå dig, men att utsidan är av flytande spegelglas (så att man itne kan krossa bubblan!) som reflekterar tillbaka allt ont til ldit det kom ifårn från början…..
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Tack så mycket för tipsen :-) sophia_doos och LinaN….
Tyvärr så kan jag inte konfrontera den personen för att jag aldrig har träffat henne.Hon är en släkting till min före detta (en vännina som "såg" det)som avskyr mig pga att jag lämnade honom och hon gör detta för att hämnas på mig.
Men jag ska skrida till verket och visualisera den här skölden…
Tack ännu en gång …..Blessed be…