Dan Brown
Har precis läst ut Den förlorade symbolen av Dan Brown. Måste säga att den var fantastiskt bra. Undrar om nån annan läst den och vad ni tycker om den.
Jag har läst den. Tyvärr tyckte jag det var den sämsta av de tre. Kändes framjäktad och inte så genomarbetad. Och jag är glad om jag inte får höra ordet blackberry igen ><
Witches don't get mad, they get even.

Jag tycker den innehåller ett starkt fredsbudskap. Och sen är det så roligt att läsa alla symboltolkningar.
Det finns fem böcker, vilka har du läst Ahradia?
Förlåt, menar de tre med Langdon som huvudkaraktär.
Ja hela grejen kring symboler och symboltolkningar är inspirerande. Gick runt här i stan och hittade en hel del udda grejer som ingen lägger märke till för det ligger så offentligt.
Witches don't get mad, they get even.

Kul att höra, jag gillade Da Vinci-koden, och även om jag är kritisk mot historien så är Dan Brown otroligt skicklig historieberättare.

Man får ta det för vad det är, bra underhållning. Men ibland kan galna idéer ligga närmare sanningen än man anar tror jag.
Precis Ahradia, jag började också se saker på ett helt nytt sätt, kul!

Visst är det så och det är i mitt tycke riktigt spännande underhållning! Särskilt det med symbolerna.

Jag tyckte boken var bra. Dan Brown tar upp en författare/journalist Lynne McTaggart och hennes projekt "The Intention Experiment" - har beställt den och har precis fått hem hennes "The Field - The Quest for the secret force of the Universe" hade inte funderat så mycket kring om ämnet noetik och kvantfysik om jag inte läst boken.
Tror också att galna idéer ligger närmare sanningen än man tror :) Spännade bok i allafall. Hoppas de gör film av den här boken också.