Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1707 ggr
siddelina
2009-12-31 17:35
0

Fenomen ...

I eftermiddags när solen sken utanför mitt fönster, la jag plötsligt märke till hur något glimrade i luften. Det såg ut som det var små partiklar som dansade i luften. Snö tänkte jag först, men det såg inte riktigt ut som om det snöade heller.

Direkt gick mina tankar till älvor eller andra naturväsen som dansade framför mina ögon.

Undrar bara om någon annan har sett något liknande? Eller har ni någon annan teori om vad jag såg?

Almatari
2009-12-31 23:04
0

Jag har sett liknande, ser nästan ut som snö eller fjädrar som flyger omkring och jag är 99,9 % säker på att det är Älvor, får i alla fall den känslan av det :)

Bappho
2010-01-01 00:34
0

Det ser jag alltid när jag tittar på en klarblå himmel. Har alltid trott att det är något på själva ögonen man ser.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Ganna
2010-01-01 01:56
0

Svårt att säga utan att ha sett det, men fuktigheten i luften bildar ibland lätta iskristaller som mer "svävar" än faller.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

siddelina
2010-01-01 12:18
0

Det såg häftigt ut i alla fall! Jag fick tankarna på att Älvorna hade lite nyårshippa  Skrattande

Avangelion
2010-01-03 19:21
0

När jag fokuserar på himlen och tittar länge ser jag som orber . Jag undrar vad det kan vara kanske vilsna själar som fortfarande svävar på jorden ?…