Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1762 ggr
Bappho
0

Att vara anonym

Det finns en funktion nu som gör att inlägg och kommentarer kan väljas att skrivas anonymt. Vill ni att jag ska aktivera den funktionen?

Vet inte riktigt vad den skulle vara bra för egentligen, med alias kan man ju välja att vara ganska anonym ändå. Möjligtvis skulle det kunna vara bra om någon vill ta upp ett problem som de vill ha hjälp med. På så vis så skulle man kunna ha en mer öppen diskussion. Vad tycker ni?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[josefinjeanette]
0

det skulle vara praktiskt :D

silverhuldra
0

För mig spelar det faktiskt ingen rollGlad

Mvh. Silverhuldra

Sebastian
0

Det vore kanske inte så lyckat. Trollen och gnällspikarna kommer ju invadera de sidor som har det.

Bappho
0

Vi har ju så gott som aldrig troll här på häxor ändå. Vi är ganska förskonade från det i jämförelse med en del andra sajter här på iFokus.

Det är en funktion man kan sätta på och av så man skulle ju kunna ha en prövoperiod :)

lightseeker
0

jag säger som sebastian, Nej!

Sebastian
0

#4 Prova och se. Det kan ju vara en kanonidé, men jag tror att det kommer leda till många elaka inlägg även från "vanliga" användare..

Endroppeihavet
0

Mja… Trollvarning på den funktionen. Vill man vara så anonym kan man ju skapa en ny inloggning på ifokus…

Blir ju ganska mycket lättare att vara elak och dryg om man inte får "svar på tal"….

Jag säger verkligen nej.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

[Camio]
0

Håller med. Nej till den funktionen.

Bappho
0

Då låter vi den funktionen vara då :)

a-wise-woman
0

Tror inte att de som skriver anonyma inlägg får så många svar. Vem vill diskutera med en anonym…..

Endast döda fiskar flyter med strömmen