Häxor iFokus

Häxor

Etikettoff-topic
Läst 1946 ggr
Endroppeihavet
0

Goddag 11 december

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var till och med lite solglimtar här idag när jag gick till centrum. Och nu snöar det! Helt underbart måste jag säga, hoppas det kommer i drivor! Och gärna lite sol efterråt.

(vilka krav jag har….)

Åt kinabuffé med Henrik Schyffert idag.. Eller han satt lite längre bort.. men jag måste ju passa på att namedroppa en aning… Hur ofta är det kändisar på lokala kinahaket i förorten ^^

Nu är det helg, snart tredje advent och Lucia, härliga tider minsann!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Astraea
0

Åh, snöar det borta hos dig!? Vad härligt! Vad avundsjuk jag blir haha!

Nja kändisar på lokala kinahaket är ju inte för vanligt.

Här är det en blötregnig dag, en av många. Ska snart iväg till vänner och dricka glögg och konjak, antagligen till på spåret. Blir nog mat också. ^^

Endroppeihavet
0

#1 Men du bor ju norröver! Där SKA det vara snö eftersom jag tänkt flytta dit!

Såg i tidningen idag att hela Norra Sverige och norra mellansverige ner till ungefär stockholm (typiskt) ska få massor av snö i helgen. Och som vi alla vet kan man alltid lita på kommersiell media så det är bara att dra fram pulkan på en gång!

Bappho
0

Henrik Schyffert, hot, hot….

Undrar om norra mellansverige menas hos mig, VILL OCKSÅ HA SNÖ!!!

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Endroppeihavet
0

#3 Ja men de är så de jobbar i media, flyyytande gränser och luddiga definitioner. ^^

Vi är häxor för böbeln, nu skiter vi i klimatkonvekvenser och väghalka och åkallar stora snöstormar!

Ganna
0

#2-3 Här singlar stora flingor ned nu… :)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Endroppeihavet
0

#5 Här har snön övergått i uppehåll och snön har smält. Undra hur mycket jobb det finns på nordpolen *funderar flyttmöjlighet*

silverhuldra
0

snö……… här är det rena lervällingen ute, och snö har vi inte sett röken av ännu. Jag vill oxå ha snö. Men just nu känns det som om min vilja sitter i toppen på det högsta trädet i skogen, så jag antar att det blir till att klättra Skrattande

Mvh. Silverhuldra

Bappho
0

Lovely. Nu snöar det här med :)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Lore
0

Åh så vacker bild.

Jag hoppas vi får snö här nere också men det är inte så stora chanser för någon vargavinter här nere längre.

Vi får väl se vad klimatkomiten på andra sidan sundet säger. Jag hoppas på ett vitt svar i alla fall.

www.urmoderjord.se

Astraea
0

#2 Haha, sååå värst norrut bor jag väl inte? Än :) Jag vill också norrut och få snö och vintrar…

Igårkväll dock, började snöandet - och fortsätter ännu. Lovely! Och återigen tror jag att det kommer ligga kvar. Det bara måste!