Magiska saker & böcker säljes!
Säljer diverse saker då jag rensar ut ur mitt liv.
1 st. Äkta voodoo docka med tillbehör. För kraft och självförtroende. Ny. Pris 100 kr
Trio White female candles med tillbehör. För Body, mind & spirit. För helande, för att driva bort negativa tankar, känslor. Renande. Ny. Pris 100 kr
Böcker:
Enchantments 200 spells for bath & beauty Ny. Pris: 75 kr
Perenner i din trädgård. Ny Pris: 75 kr
Prismas stora örtabok Pris: 75 kr
Prismas stora trädgårdsbok Pris: 75 kr
Örter
Har dessutom en hel del oljor och örter. Hör av dig om det finns intresse. Örter 20 kr. Oljor 50 kr.
Mer saker kommer inom kort. Vildblomma

Hej!
Har du någon bild på voodoo dockan?
Kram!

Hej! Nej. Den är gjord av halm. Och har symboliska kläder / färger. Sen tillkommer det ljus, rökelse, m.m. och även instruktioner / ritual. Kan ordna bild om du vill?

Säljer oxå Jolanda den tredjes bok: Tarot Häxans tolkning. 25 kr

är det inkl frakt?
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Vad är det för örter och oljor du har?
I vilken form är örterna? Torkade, eller?

Örterna är i torkad form. Det jag har just nu är rosenblad, lavendel, drakblod, rosmarin, apelsinblomma, orrisrot, kungsmynta. Oljorna är dels traditionella hoodoo oljor: Lodestone oil, healing oil, follow me boy, hummingbird, attraction. Sen har jag många "vanliga" eteriska oljor. Nånting speciellt du vill ha / behöver?
#7 Vilket märke är det på oljorna? Anna Riva?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Oljorna är från Lucky mojjo, Har Lotus oil, courage oil och come to me oil ifrån Anna Riva.

#7 Är intresserad av drakblodet. Hur mycket har du och vad vill du ha för det?
Har du olibanumolja (eller frankinscense, om man vill det)?

Mystica, jag skickar ett meddelande till dig. Vildblomma

#10 Hur stora är dom? Vad är dom till och vad är dom gjorda av? #0 Sa ju att det var för själförtroende och kraft, har dina några "krafter"?
Kram!

puff

Puff :)

Asså kan man göra egna voodoo dockor?? 

Putt