Häxor iFokus

Häxor

Etikettwicca
Läst 3836 ggr
Onn
0

Wicca.nu

Jag har ganska nyligen byggt en hemsida med info om Wicca, eftersom det ju är ganska ont om sådana sidor på svenska i nuläget. Den är mestadels baserad på olika texter jag skrivit till internetforum som det numera tyvärr nedlagda Cerridwens Kittel, men även en del nytt material.

Min ambition är att sidan ska vara så lättillgänglig, begriplig och lättnavigerad som möjligt, så jag är tacksam för alla synpunkter på både innehåll och utseende som kan hjälpa mig att förbättra den, både positiva och negativa. Har någon lust att länka till den från sin egen sida blir jag förstås också glad. :)

Ni hittar sidan här: www.wicca.nu

Cornish-rex
0

Var precis in och kollade. Jissis så roligt!! Lägger länken direkt till Favoriter :) Bra jobbat!

pagan369
0

Hej Oon

Din sida är väldigt innehållsrik annat kan man inte säga, bra upplägg, och man kan se att du har lagt ner tid på den, har själv haft en hemsida vet hur mycket jobb det är med att ha en, du kan även försöka lägga in reklam på din sida du kan använda dig av google reklam (titta på nätet hur du går tillväga). Och nu lite kritik hoppas du kan ta det, lägg in lite bilder till texten, inte alltför långa texter, försök lägga in youtub film(er) som rör ämnet(wicca, m.m.)Glad

Praefatio
0

Blev positivt överraskad av din sida, ser stilrent och bra ut!

…fast jag kan inte låta bli att tänka mig hur renen (?) sträcker ut sin tunga och slickar på spjutspetsen… Tungan ute

[trumman]
0

#3 Hjorten :)

Praefatio
0

#4 Fair enough, familjen Cervidae är inte min starkaste sida ;)

amela87
0

Jätte bra sida.Skrattande  Har letat efter en serigös sida med bra info när det gäller Wicca. Du har gjort ett bra jobb.

Snoffsan
0

Vad är wicca??

[trumman]
0

#7 Du kan ju alltid testa wicca.nu om du inte vet….. o_O

Ceriadwen
0

#7 Men snälla rara människa, om du nu ställer dig den frågan är det väl bara att läsa den utmärkta länk som omtalas här?!

Snoffsan
0

Hahahah!! Okeeej!! Tungan ute 

Men tänkte bara om nån kunde säga lite snbbt vad de ä men skit it da! Flört

Snoffsan
0

Vadå är Wicca en sorts religion?? Obestämd

Praefatio
0

Ja, det är en religion.