Söker ett medium eller 2
Min fråga står i min pressentation, om någon har lust att kolla som känner sig behörig så väntar jag med tacksamhet på svar.
Är en medial kille som inte lyckats att stänga ner, inte ens för en sekund.
Nu har jag gått till psyket och där har de gett mig Seroqel Depot 50 mg och det fungerar, men jag är konstant hög och känner mig dyngrak från morgon till kväll.
Att höra röster är inget man ska säga till en psykläkare, men när man prövat allt och inget i över 4 års tid och inte lyckats så såg jag ingen annan utväg.
Nu känner jag inte av ett skit, men tyvärr så drabbas min omgivning istället.
Det jag hade kontakt med ger sig nu på allt och alla kring mig och jag som är avstängd kan inget göra, känner inte ens utav det.
Har sökt hjälp av medium förr, men tyvärr utan resultat.
*har dessutom inte råd att betala 400kr/timma utan resultat*
Nu upplever mina kompisar som kommer hem till mig att mitt hem är hemsökt och jag blir helt utelåst från det så kallat sociala i gemenskapen.
Grannarna börjar även de få problem, och jag vet så jävla väl att det är pga det jag har med mig.
Är psyket ända vägen för att stänga ner, eller kan "JAG" lära mig att stänga ner?
Förhoppningsvis så kan du hitta någon med samma erfarenheter som lärt sig leva med eller hantera problemet/gåvan. En sådan person skulle nog aldrig drömma om att ta betalt för att hjälpa dig heller.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Har du läst inne på övernaturligt där har jag för mig att det finns flera trådar om din fråga. Kan tyvärr inte hjälpa dig mer än så.
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
Ang #2 Så ställer jag frågan om någon här inne har samma erfarenhet som lärt sig att hantera det som många ser som en gåva, men som jag själv allt för många gånger sett och ser som en ren och skär förbannelse.

Får jag fråga hur du hamnade i denna sits?
#6 Om jag ska vara riktigt ärlig så beror det pga sådana som säger sig kunna, men som ändå inte klarat av att ge mig den hjälp som de säger sig sitta på.
Så ställ er upp för bövulen, vad gör er kunskap för nytta in under er breda röv?
#7 Jag tror att du frågar på fel ställe. Därför ska du få en länk till Övernaturligt iFokus där det finns flera mediala personer som håller i sajten och är medlemmar där. Börja läs den här artikeln där så får du några tips, sedan kan du fråga där om du inte tycker du får tillräckligt med svar i artikeln.
Sen kan du hålla en lite trevligare ton ifortsättningen för då får man betydligt mer svar.
Varsågod! 
Ritva
"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."
#8 Ja, jag tror det med…
Jag är trött på att försöka be om hjälp av sådana som säger sig kunna men som vill ha 400kr/timme eller mer för att ens lyfta ett finger.
Har fått kontakt med en betydelsefull Grek, känd under många namn men mest för att vara en av världens bästa (och enligt sägnen mäktigaste inom sin gebit nu levande) svart magiker.
Byter kunskap (eller information) om man hellre vill kalla det för det, mot den kunskap jag sökt här och försökt få under ett par års tid utan framgång av såkallat ljusa.
Jag välkomnar mörkret till vårat land, jag hoppas att ni alla är redo ;p
#9 Är det någon här på Häxor iFokus som lurat dig på pengar?
Eller blir du arg bara för att ingen har kunskapen eller viljan att hjälpa dig här på forumet?
Man kan ju inte tvinga fram kunskap ur folk med dåligt humör eller några förtäckta hot om mörker och svart magi.
Gå vidare och sök hjälpen någon annanstans eller ta tag i det själv.

Tror du verkligen att den rätte att hjälpa dej är en grekisk svartmagiker? Vad är det egentligen du vill ha hjälp med isf?
#11 Det vet väl alla att okända, anonyma svart magiker (sic!) från Grekland is da shit..? ;)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Killen, gubben mannen som kommer hit får info som han söker och som tack för besväret får jag den hjälp jag behöver + en mentor för framtida arbeten. Det han söker finns i göteborg, örebro och i stockholm.
Jag har inte råd att ge någon 400kr/timme och jag vill inte hålla på med en massa piller men ändå klara av att få lugn någon gång då och då.
#13 Får önska dig lycka till då med hjälpen.

#1 Tror det är bra om du säger till din läkare att du hör röster, att undanhålla den sortens information för en psykiater försvårar hans eller hennes arbete som kan resultera i fel diagnos och fel medicin. Vad jag vet så används Seroqel ofta vid biopolärstörning, manier, vid schizofreni och som antipsykotisk medel. Eftersom du säger att den funkar så är det väl bra eller?
Jag går utifrån att du också får samtalsterapi medan du anväder medicinen? Den personen kan säkert hjälpa dig att reda ut några dina sociala problem och hur du skall gå till väga på ett konkret sätt och mera "down to earth".
I övrigt tycker jag man skall skilja mellan tvångstanker, hörselshallusinationer och medialitet. Och om det är en seriös häxdoktor du har kommit i kontakt med så ser nog även han, att vanlig psykriatisk vård kan vara en hjälp i perioder, fast man kan komplettera med olika andra metoder.
Oavsätt om den som hjälper dig är en häxdoktor från Indien, Kongo, Haiti eller Grekland eller en västerlädsk läkare, så vill du bli tvungen att ta i tu med det som orskade dina problem så långt det går.
Och du…sluta inte ta din medicin.
(Värsågod, en gratis konsultation, du sparade just 800, spänn:-) Inte dåligt;-))
Lycka till!
Det är svårt att läsa din presentation när den inte är öppen.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus