Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 2067 ggr
Alwyn
0

Vilka skåningar finns här?

Jag flyttar ner till skånes västkust till jul, skulle va intressant att veta vilka som befinner sig i närheten. Jag flyttar ifrån så kära underbara vänner och likasinnade som jag funnit här uppe vilket känns vemodigt.

Bor du i skåne och håller på med andlighet/ energier/häxgrejs/shamanism etc så hojta gärna till med en kortis-presentation. Vill man träffas på häxfika eller nåt så vore det superkul!

Hemma hos mig kan man även träffas och trumma och dansa kraftdjursdans utan att störa grannar hehe.

Kram

OleaViola
0

Hej Är kanske inte utalad Just Häxa men har stort intresse för de andliga och de magiska speciellt i natur och växtriket.Bor i Helsingborg var i skåne flyttar du någonstans…………….

Alwyn
0

Aaah gud så kul, jag flyttar till Strandbaden, det är ju väldigt nära  :o)

OleaViola
0

Strand baden i Höganäs…….. Då är det inte alls långt bort ca 25 min med buss  från mig låter otroligt kul hör gärna av dig när du flyttat ner via pm …………Glad

Alwyn
0

Putt, fler skåningar här?

Alwyn
0

Nänä, vi är väl en utdöende art. I skåne finna visst varken häxor eller homosexuella. Vilket ställe jag ska flytta till!

OleaViola
0

Nog finns det lite av var här nere men kanske ingen som är här inne och läser just nu…………… men som sagt hör av dig till mig när du flyttat ner.

Du kan kanske posta en till efterlysning lite senare kan vara att  de inte varit inne här just nu.Glad

Alwyn
0

Haha japp japp. Men liiiite måste man väl få gnälla  ;o)

Jag insåg just att det kommer finnas massor av plats om nån skulle åka långt och vill sova över vid ev shamanträffar å sånt där. Glad

Lore
0

Hej du, här är en skåning till.

Hexa och nu även präst i gudinnans tjänst.

Jag vet i alla fall två till här i skåne ut över de som hänger här på forumet.

Du är välkommen ner, vi behöver bli fler här nere.

www.urmoderjord.se

spindelfot
0

Jag ska hälsa på dig! swebus express kostar bara 300 spänn från sthlm!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

OleaViola
0

# 7 Visst är det tillåtet att gnälla lite Glad

Jag tycker det verkar som om detta kan bli riktigt skoj ……….

Ingreid
0

Nu bor jag inte i Skåne men nordost om Halmstad så det är inte alltför långt borta om man får lust att trumma lite eller hitta på något annat. Och jo vars, jag tror trakten här söderut är rätt välbefolkad av både häxor och homosexuella. :)

Välkommen söderut!

Alwyn
0

Haha gud så kul det ska bli. Jag längtar ner faktiskt.

#8 Kul Lore, då kan vi höras av efter flytten! Och vi med såklart Ingreid.

winterfrost
0

Skåning här, dock Ystad trakten, är en bit till Höganäs tyvärr.

MariaN
0

Här är ännu en skåning, bor en bit utanför Kristianstad.

Alwyn
0

Ja det är långt till Ystad tyvärr. Kristianstad bodde jag i för några år sedan hehe.

a-wise-woman
0

Här är ytterligare en skåning. Finns i Klippan och det där där med att trumma tillsammans o dansa kraftdjursdanser ser jag verkligen fram emot. Har t o m några extra trummor att låna ut till den som ingen har.  Välkommen till Sveriges puls, du kommer att stortrivas. Hör av dig när du är på plats.

Endast döda fiskar flyter med strömmen

Alwyn
0

#16 spännande, då hörs vi av  :o)

Lore
0

Ja, åh det är så härligt med trumcirkel.

www.urmoderjord.se