Min senaste idé
Jag har fått en ny idé, en fin liten tanke som jag tycker om och jag vill dela den med er.
Jag håller på med en medaljong med mina katter, först ut blev den underbara tösen som inte är med oss längre och de andra 2 kommer snart att vara klara.Men jag vill visa hur jag kommer att lägga upp det.
Första bilden är Mayas medaljong
Och så här kommer jag antagligen att sätta ihop henne med de andra 2 katterna.
Sen ska jag göra en med min mormor till min morfar i julklapp :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Snyyyyyyggt 

Väldigt stilfullt

Jättefint!
Önskar jag kunde sånt där som älskar pyssel av alla dess slag.

Wow! Mycket fint och imponerande. 
Tackar :) Så här blev medaljongen med både Maya och Mimic, jag kan/kommer att lägga till Skrutt när hon är klar :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Riktigt fina! Kan inte alls klura ut hur du gör.

jätte vackra!

Jätte vackra!
MVH Isnornin

Vilka fina medaljonger
En sådan medaljong vill jag ha på min hankatt!
Skicka bild :)

Jag har varit och snokat på din blogg Allamej, jösses vad allt är fint!!! Din amulettpåse är extra fin!!;)
MVH Isnornin
Tack Isnornin :) Jag gör ju inget annat än att komponera smycken… Och som det känns nu så vill jag göra smycken som har en betydelse…. Som gärna har ett syfte. Tillverkade med kärlek och positiv energi… Vem vet… den kanske smittar av sig :)

#13 Verkligen roligt, vackert och inspirerande att gå på vernisage på din smyckesida! Ögonfröjd!:)

#13 det tror jag!!
MVH Isnornin

Vilka fina arbeten du har på din blogg. 
Tack så mycket :)
Nu när jag har blivit datautmanad så har jag inte kunnat uppdatera som jag skulle vilja men förhoppningsvis ska det inte vara så svårt att fixa den och då kommer det upp mer :)

Jättefna! Vad duktig du är!
Oj, du ser ut att vara lika pillig som jag ^^. Jättefint!
Witches don't get mad, they get even.

Mycket fina var dom!!!:)

Wow, tänk om jag hade kunnat sånt där! Vad jag hade pysslat :)

Oao, vill kunna jag med………så himla snyggt…