Veckans böcker
Bl.a. "Advanced Magical Arts" av R. J. Stewart, lite om örter, etc.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
#1 Fast det är inte mina böcker jag säljer, jag hjälper en god vän att bli av med "flyttöverskott".
När jag fått tummen ur och fått upp alla mina böcker i bokhyllor igen efter _min_ senaste flytt så ska jag väl kunna knäppa några bilder. :) Men jag skulle tro att antalet snarare är bortåt 1000 än 100.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
#3 Nej, då kan ju böckerna börja brinna!
Bokminimalist lär jag aldrig bli. :)
men guud, dej har ju jag köpt ett GÄNG böcker av! :D hej! M1R3773 här! ;) har dej faktiskt på favoriter…. hihihi!
#5 Hej! :)
Hm, snart får jag bilda en kundklubb och anordna parties med gurksnittar. ;)

Why not, så får vi dregla lite över böckerna
eller nä inte på böckerna.
#7 Det går alltid bra att komma förbi hos mig och dregla över både böcker och hantverk, bara jag får lite förvarning så jag håller mig hemma. :)

Hantverken är jag jättenyfiken på :) Bappho, ska vi åka?
#9 Det skulle jag gärna vilja göra, speciellt dregla på böckerna ;-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

#10 Jag jobbar bara till den 30/10 sen skulle vi kunna ha bokdregel ;)
#10-11 Ok, jag köper ett par av de där klassiska haklapparna med liten "skål" längst ned. ;)
En ny omgång böcker är f.ö. ute.
#6 GURKSNITTAR!!! yum! :9~ hihihi!
#13 Ni verkar ha exterm salivering allihop, jag ska ge mig in i haklappar för vuxna-branschen! ;)

Ja där kan du tjäna stort :D
Så, nya böcker, haklapp medföljer ej. ;)