Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 1388 ggr
Ganna
0

Veckans böcker

Bl.a. "Advanced Magical Arts" av R. J. Stewart, lite om örter, etc.

Tradera

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Endroppeihavet
0

Ganna, kan inte ta en bild på ditt bibliotek? Du måste ju sålt 100 böcker vid det här laget.. Och det bådar ju för att det finns åtminstone lika många kvar?

NYFIKEN!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Ganna
0

#1 Fast det är inte mina böcker jag säljer, jag hjälper en god vän att bli av med "flyttöverskott".

När jag fått tummen ur och fått upp alla mina böcker i bokhyllor igen efter _min_ senaste flytt så ska jag väl kunna knäppa några bilder. :) Men jag skulle tro att antalet snarare är bortåt 1000 än 100.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Endroppeihavet
0

Jo jag misstänkte att samlingen var större än 100 ;) men man vet aldrig. Du kanske konverterat helt och blivit minimalist och inte hade en enda bok kvar.

Fota med tända ljus och sätt in lite passande döskallar i hyllan när du ändå håller på ;) haha.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Ganna
0

#3 Nej, då kan ju böckerna börja brinna!

Bokminimalist lär jag aldrig bli. :)

ShadowCat
0

men guud, dej har ju jag köpt ett GÄNG böcker av! :D hej! M1R3773 här! ;) har dej faktiskt på favoriter…. hihihi!

Ganna
0

#5 Hej! :)

Hm, snart får jag bilda en kundklubb och anordna parties med gurksnittar. ;)

korpsyster
0

Why not, så får vi dregla lite över böckerna Tungan ute eller nä inte på böckerna.

Ganna
0

#7 Det går alltid bra att komma förbi hos mig och dregla över både böcker och hantverk, bara jag får lite förvarning så jag håller mig hemma. :)

korpsyster
0

Hantverken är jag jättenyfiken på :) Bappho, ska vi åka?

Bappho
0

#9 Det skulle jag gärna vilja göra, speciellt dregla på böckerna ;-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

korpsyster
0

#10 Jag jobbar bara till den 30/10 sen skulle vi kunna ha bokdregel ;)

Ganna
0

#10-11 Ok, jag köper ett par av de där klassiska haklapparna med liten "skål" längst ned. ;)

En ny omgång böcker är f.ö. ute.

ShadowCat
0

#6 GURKSNITTAR!!! yum! :9~ hihihi!

Ganna
0

#13 Ni verkar ha exterm salivering allihop, jag ska ge mig in i haklappar för vuxna-branschen! ;)

korpsyster
0

Ja där kan du tjäna stort :D

Ganna
0

Så, nya böcker, haklapp medföljer ej. ;)