Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1144 ggr
daahmilk_
2007-01-02 17:14
0

Drömtydning ?

DRÖMTYDNING : 

"Jag drömde att jag var i min klasskompis (henriks) hus fast det bara bodde en kvinnlig pensionär där. Plötsligt hörde jag att dörren därnere öppnades. Så jag tog en kökskniv och tassade bort mot trappan. Då såg jag att en kvinna stod med en stor kvin och gick upp för trappan, försiktigt. När hon kom mot mig stack jag kniven i henne. Sen drömde jag den drömmen en gång till fast att hon stack kniven i mig. Jag fick en stor känsla av tomhet i mig. Sen drömde jag drömmen en tredje gång och då hade jag precis sett den här kvinnan med kniven så jag låste in mig och pensionären i ett badrum. Sen hörde vi att kvinnan försökte lirka upp dörren och då blev jag jätterädd och öppnade fönstret för att gå ut den vägen. Det var som ett litet slags tak nedanför eftersom det var på andra våningen. Så precis när jag skulle gå ut såg jag att kvinnan med kniven var ute och satte upp en stege mot mig. Så hon började klättra och klättra. Jag fick panik och puttade stegen bakåt så hon föll på marken med stegen över sig. Sen ringde jag polisen och de kom. Sedan vaknade jag.."

Kan någon tyda detta åt mig ? Det skulle vara kul att se vad det betyder egentligen. Det var faktiskt en riktigt läskig dröm :S …

Hennum
2007-01-04 00:27
0

jag tror att det kan vara svårt för någon annan att tyda ens dröm. alla har ju olika symboler för saker och ting, så i slutändan är de nog man själv som får tyda ens dröm. men sen är de såklart så att man kan få tips på vad saker kan betyda o så. de har jag fått många gånger o de har hjälpt.

och nu kommer inte jag med några tips för jag tror inte att jag kan ge några direkt givande exempel på vad det kan betyda. får nog någon lite mer insatt människa göra :P hehe.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan