Häxor iFokus

Häxor

Etiketthuskurer-brygder-och-recept
Läst 1484 ggr
Bappho
0

Rökelseklipp

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det var ingen fart på den mortelarmen inte ;-) Lite kul när hon tittar mot himlen och gör korstecknet när hon tänker använda skeden.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[trumman]
0

Men vad gör hon?? Hon kan ju inte ens använda en mortel O_O

Endroppeihavet
0

Hihi - Självklart använder ALLA lavender och salvia i ALLA rökelser.

"Your arm is gonna be soar" *fniss* Ja.. En otränad mortelarm (nytt fräscht begrepp - mortelarm.. mm)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Trollkvinna
0

HuamejFörvånad

Undrar om de blandar sina örtbad i torktumlaren???

Vekka
0

Hehe. ja snabbt går det inte! är det inte hon som är lika sagtfärdig när hon gör thé, i den andra tråden? när hon delar örter? får nog kolla igen :)

Annars tyckte jag om programsnutten, ska se om jag kan hitta fler :) kanske lite elak, men det var rätt roande :)

Tackar bappho!, som brukar dela med sig intressanta länkar :)

Bappho
0

#4 Det finns en massa program med dessa damer på youtube. Fastnade faktiskt och såg på flera stycken av någon anledning :-D Det är nästan som ett sorts morgonprogram där de brukar laga mat och dyl. Weird.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Casiopeia
0

Ja, dom var lite lustiga, men klippet var bra och inspirerande! Tillräckligt för att jag skulle få tummen ur och börja blanda rökelse som jag gått och fnulat på i snart ett år :-)

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Skogselva
0

Jag gillade hennes ring. Annars satt jag mest och tänkte på vilken tur det är att det inte var ett matlagningsprogram…

å andra sidan, recept är till för att brytas… hehe

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad