Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1722 ggr
dubud
2009-09-25 15:35
0

helig

jag vill bara göra ett inlägg:

du kan sjäkv göra ett bräde,det behöver inte vara svarta ljus,men det ska vara minst två.

börja alltid med att fråga:I DEN HELIGE ANDES NAMN.ställsedan din fråga.

du blir nu styrd genom dels FURSTAR och andra.

det du ska vänta på är din,SKYDDSGUIDE,som kommer att presentera sig med namn,följ sedan dess instruktioner,lycka till.

Skogselva
2009-09-26 20:56
0

Bräde som i Ouija?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

AnteMsson
2009-09-26 22:46
0

Kan vara ett rullbräde (skateboard) eller snöbräde (snowboard) med, vilken tripp att åka omkring styrd av furstar och andra i väntan på sin skyddsguide.

Heaven is a half-pipe…. What's in it is a well kept secret… ;-)

Det framgår inte helt, men din teori verkar rimligare än min Skogselva.

Skogselva
2009-09-27 20:55
0

#2 Jag skrev mitt första inlägg i trötthet och hunger (trötthet + hunger = sötsug)

Så här kom jag fram till min slutsats:

Först tänkte jag bräde, som heter board på engelska, cupboard (kan inte stavningen), är ett roligt ord att säga och det låter lite som cupcake, muffins är gott ibland, men att äta muffins är döden för figuren, döda figurer är andar, andar kan man kommunicera med genom ouija…

Visst är man smart när man är både trött och hungrig?

(Skrattar för mig själv och skakar på huvudet som svar på frågan.)

Men måste säga att jag nog inte vill åka runt på ett bräde besatt av furstar… jag välter tillräckligt bra av mig själv på de där grejerna. Jag är världens bästa skejtare - not!

Allvarligt dock, dubud, vad är det för slags bräde du beskriver? Fattar fortfarande inte.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Casiopeia
2009-09-28 12:21
0

Min longboard är definitivt styrd av Tursar i alla fall, för varje gång jag ställer mig på den frigörs massiv kaotisk och destruktiv energi! Aj!

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~

Endroppeihavet
2009-09-28 13:34
0

#4 *skratt* Kan du inte spela in det? ;)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.