Ny boktråd
Veckans bokauktioner är synnerligen blandade; färger, Ayurveda etc. Men kronjuvelen är nog "Herbal Magick", en tegelsten på 528 sidor med över 300 örter beskrivna i detalj.
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Blev intresserad av kronjuvelen. Kommer ju stanna kvar i dina hemtrakter efter helgen… ;) Hmm, hmm
#1 Jag är hemma, du är välkommen. :)
Planerar f.ö. att baka valnöts-/russin-/muscavado-/havrekakor i helgen…
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Locka mig, fresta mig du, gör det du!
Det funkar hehe
#3 Tur att det funkar, för boken blev såld i ett nafs.

Jag har köpt en hel del bra av dig den sista tiden :)
#5 Där ser man. :) Ni får börja använda samma nick överallt så jag kan heja mer familjärt. ;)
Mitt nick här och på Tradera skiljer sig inte nämnvärt. Så där har du en enkel gissning Ganna ;)
Witches don't get mad, they get even.
#7 Ja, jag hade en aning om det. :)

Jag har farit ut och in här som en jojo, tidvis varit utan dator eller inre och yttre förändringar som gjort att jag avslutat men efter ett tag ångrat mig, det är något med häxor iFokus ;) - inca var min första när Iram startade upp det för snart 3 års sen, oj vad tiden går. Och när Bappho tog över så ville jag tillbaka igen, saknade pratstunderna, hade fått några guldklimpar till vänner här under åren :)
Jaja, men hejsan, är det du. :D

*Hej* - Ja vi har nyss haft kontakt :D - Trevligt tycker jag.
#11 Ja, och så eftersom jag tycker om böcker så är det trevligt att få veta att de kommer till "bra hem". :)

Det gör de :) (jag är biblioteksassistent)
Nu finns det fler böcker ute.