Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 2766 ggr
LinaN
0

Drömtydning på det här?

Inatt drömde jag två drömmar, den första var ganska så trevlig.

Jag befann mig i ett rum i en lägenhet o skulle lägga mig för att sova. men hela rummet kryllade av tamråttor o tammöss. Och alla ville sutta på mina fignrar. Min sambo tyckte at tjag skulle lägga mig o inte bry mig om smådjuren och varje gång jag försökte lägga mig ner (vilekt var 1-2 gånger i drömmer) så fylldes min sängplats med råttor o möss som jag fick sjasa undan. Min ena katt Aike (den stora svartvita hankatten) jagade mössen nu o då och rätt som det var så kom ett avbitet mushuvud farande s genom luften, kroppen var bara en liten blodig trasa i hans mun och han såg väldigt nöjd ut. Mössen o råttorna i drömmen var ljusbruna, ljusbeiga, ljusgråa…. VÄldigt ljusa färger. ingen av råttorna bet mig utanalla var tillgivna o keliga…. katten/jkatterna dödade väl 2 möss/råttor genom hela drömmen.  

andra drömmen var klart obehagligare. men den minns jag bara brottstycken ur.

Jag var på något sorts center och där fanns en ondskefull magiker av något slag… jag fick känlsan av at tha nvar en magiker… en långsmal man med troligen mörkt hår och elaka ögon. Jag ser en tant inne i det rum som ha nbefinner sig i, dörren står öppen. och han slår in sin hand i tantens bröstkoprg och drar ut hennes hjärta, som fortsätter slå i hans hand. Tantnen blir rent tom i blicken. Sedan manipulerar han hjärtat så att det explo/imploderar i hans hand o blir en kletig köttsörja. Sedan så beordrar han tanten att attackera mig, och då förvandlas hennes ben till någon sorts slemmig snigelkropp och hennes ögon blir stora som tefat och helt mjölkvita, munnen o näsan dras in i muinhålan och blir som en köttig klump med huggtänder i….. litet som en snigelmun nun är jag tänker efter. jag försökte fly til ldom andra som fanns där på centrat, snavar för att det känns som att springa i sirap eller något anant segt, och faller, där vaknar jag.

När jag väl vaknade så satt jag upp i sängen och andades häftigt. och var rädd. Jag brukar tycka att drömmar är obehagliga men den här obehagskänslan var på gränsen till rädsla. jag gick på toa, och fick hela tiden koncentrera mig på att itne tänka på det här tantmonstret. När jag lade mig igen i sängen fick jag krypa tätt intill sambon för att ens kunna börja slappna av…. 

Vad tror ni att dom här drömmarna vill säga mig?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hopi
0

Urs, vilken otäck dröm! =( Har du känt dig stressad under julen? Det är lätt att det blir konstiga, otäcka drömmar om man är stressad..

Qabang
0

Här är ett försök på att tyda dina drömmar.

**Första dömmen
**Oro och ängslan, sexuell motvilja.
Rädsla för att älska dig själv, trivsel i hemmet, sorg och bekymmer. Sängen representerar i ditt fall - äktenskap/relation, sex och privatliv. Du väntar Regnväder och pengar.

Andra drömmen
Du beskriver att du drömde om en ondskefull magiker.
Vilket kan betyda att du på något sätt utnyttjar kraft, instinkter
eller kunskap, negativt och själviskt.
Hjärtat kan symbolisera, känslor, medlidande och sympati.
Kanske känner du oro över din hälsa?
Du beskriver också att du blir jagad och sedan faller.
Detta är mycket vanligt förekommande i drömmar och kan bland annat betyda, känslan av misslyckande, skuldkänslor, känslomässig smärta, sorg osv.

LinaN
0

Tack vänner.

Min livsstatus är som följande just nu:

Mitt uppe i en flytt, får tillträde närsomhelst i helgen. Har spännignar i kroppen som vägrar släppa även när jag har sex (o jag har redan svårt för att få orgasm i vanliga fall)

Sen ska jag börja plugga om mindre än 2 veckor. och innan dess hinna få ordning på boendet….. 'O iom allt den här stressen så är mitt känlsoliv aningens fucked up…..

Åter igen, tack vänner, för ibland behöver man få någons perspektiv utifrån…. Lättare o se andras ord p åvad man själv tänker ^^

Qabang
0

Du ska se att allt lägger sig till ro snart. Du har ju trots allt gått igenom en stressande helg + flytt. Kanske behöver du lite vila och tid för dig själv.

LinaN
0

Qabang, jupp, det önskar jag mig verkligen innan skolan börjar den 8e ^^

ska bli skönt att få ett eget hem, även om det är jättetrevligt o bo hos svärföräldrarna.