Läs av min hund
Hej på er , jag är medialisk själv men som sagt är jätte svårt och läsa av anhöriga eler som sagt djur som jag inte är speciellt duktig på men vill gärna lära mig mer. ´Tänkte dkicka en bild på min hund och jag undrar vad ni kan få fram ,ex personlighet, hans välmående och hur ofta han ser spöken :P haha
någon =)?
På bilden ser han mest ut som att han vill sova i fred:)

Kolla på Övernaturligt i Fokus, där finns det medlemmar som läser av foton.

Hunden är lite röd i ögat. Den kanske är allergisk mot något? (Jag brukar bli så där i ögonen när jag får häsepitel i dem.)
Jättesöt dock:)
#5tack :)
#4 neh inte direkt, dock e han fortf en valp så då är dom rätt så trötta ganska ofta speciellt bulldogs:P
Hej aangeleyes!
Är ny på det här forumet och läste just din lilla uppmaning om att läsa av din hund. Håller på att utbilda mig till djurkommunikatör så jag gör gärna ett försök med din hund om du vill :)
Vad jag behöver veta är hans namn och ålder, sen kan jag privatmaila dig vad jag får fram. Vore kul om du kunde kommentera sen om det jag får fram.
Varma hälsningar
Camio

Ung engelskbulldog, kommer få problem under sommrarna med andningen och värmen, kommer ev att drabbas av hudsjukdom som kan bli kronisk och plågsam, även öronsjukdomar är vanliga som tyvärr kan bli kroniska.. Tjurig kommer att motsträvigt göra det som begärs om det inte gynnar hundens egna intressen, älskar mat. Lever i ca 8-11 år allt över 10 ska ses som en bonus.
Tyvärr ganska vanligt med hältor och smärtor kopplade till hundens fysik, hoppas för din skull att den inte har problem med höfter eller armbågar…
Allt det här är inte skrivet via medial länk utan helt enkelt en standard bulldog..dem blir inte gamla och det finns massor med sjukdomar rasen dras med.. Men har du tur och har valt från en bra uppfödare med bra linjer så slipper du dem och får en trevlig kompis..
#7 Hej det vore jättekul =) Bruce heter han och är 8månader snart =)
#9 hehe det där visste jag redan :P