Eld, inte kol?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Klart man går på kol, men det heter FireWalkers på engelska men om man ser filmen förstår man vad jag menar. ;P
Jag ska se om jag får tag på ngra av mina "lärjungar" i glödvanding där nere som är villiga att lära vidare och återkomma!
Jag har ett ex som anordnat det ibland. Han går säkert att anställas om ni är ett gäng som vill pröva.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Jag har gått på eld en gång innan det gick bra första 3 gångerna tills jag tänkte till och brände ena foten dock inget allvarligt.
Jo jag kan tänka mig att man kan få ihop några på det hela hade varit spännande kanske ha lite trummor och få till en trevlig stämning. Blir så sugen på det. =)
#5 Det kan bli en riktigt stark upplevelse om man "investerar" rätt sorts håg i det - som med all ceremoni m.a.o.
Å andra sidan kan det också vara en kul grej på teambuilding och kick off. Det ligger ju inget magiskt eller övernaturligt i det egentligen - men det KAN bli hur magiskt som helst; spec med trummor och dans.
#6, därför jag vill ha med lite trummor för att öka känslan. Läst lite om det samt varit med om det en gång. =)

Jag har gjort det. Fantasisk känsla med de starka energier man ger varandra för att få starkare energi än elden. Läs om glödvandringar på www.no-limits.nu . Vi skulle ordna här oss i Skåne, med Ana från No Limits, men det blev för få deltagare så vi gör ett nytt försök till våren. Hör gärna av er om ni är intresserade….
Endast döda fiskar flyter med strömmen