Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 1575 ggr
Ganna
2009-08-05 11:59
0

Böcker!

Länken kom allt längre från mina svar, så här är en ny tråd om böcker på Tradera.

Veckans tema blev tydligen djur, med lite träd och en Dénis Lindbohm därtill. :)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Ganna
2009-08-15 14:34
0

Veckans omgång är ute, bl.a. "Earth Power" av Cunningham och ännu en Dénis Lindbohm.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Ritva
2009-08-15 17:54
0

Under vilket "ämne/typ av böcker" lägger du ut böckerna på tradera, har letat lite efter böcker men hittar inte denna typ av böcker!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Ganna
2009-08-15 20:49
0

#2 Det varierar beroende på vad de handlar om. Oftast hamnar de på "Hobby -> New Age", inte för att de alltid är NA, utan för att de går bäst där. :/

Jag skulle gärna se att Tradera hade en bättre rubrik under "Böcker" för nyhedniskt/ockult innehåll.

Jag har second hand-böcker på Tunrida Craft & Design också.

Ritva
2009-08-16 02:21
0

Glad#3 Ok Tack! Då vet jag var jag kan leta!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Ganna
2009-09-03 13:21
0

Nu är det en ny omgång ute, mer Dénis, örter etc.

Ganna
2009-09-10 14:36
0

I veckans godispåse återfinns en modern klassiker, Huttons "Triumph of the Moon", keltisk shamanism, skapelsemyter etc.

(Se länk i första inlägget).