Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1814 ggr
xEbichux
0

Ny hemsida

En av dom jag prenumererar på youtube har startat en hemsida för paganskt folk :) den är fortfarande i byggstadiet men man kan bli medlem redan nu och kolla vad som hänt mer ämnen kommer att läggas till länken är: http://thepagancoven.webs.com/

Obs! Sidan är på engelska

xEbichux
0

förresten om ni vill bli medlemmar så tryck på members fliken och tryck på sign up

Skogselva
0

Signed up as from this day.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

xEbichux
0

yay

BabyDragon
0

Me too :)

xEbichux
0

why are you talking english on a swedish site? I don't get you guys :)

Skojjar bara men som sagt det är ju fortfarande ett pågående arbete för honom och om de är något ni skulle vilja se på sidan så är det bara att skriva till han det är ju han som är Jaymie Smith :)

BabyDragon
0

Haha först med foruminlägg :P

Ceriadwen
0

"Bless It Be". Den var ju ny. Flört

[trumman]
0

Undra sa flundra vad som skiljer denna nystartade sajt från alla de övriga hundratals, ja tusentals, exakt likadana sajter?

Vad är er Edge? Varför kände ni att ni behövde starta ett nytt forum? Varför skall man välja erf forum utöver de som redan finns?

Endroppeihavet
0

#8 Internetadressen naturligtvis *larvar sig*

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

BabyDragon
0

Alltid kul med nya ställen och nya människor och nya lärdommar :)

xEbichux
0

Trumman det får du fråga Jaymie det är han som atartade sajten jag var inte med på något hörn överhuvudtaget :)

Lite svårt att arbeta med en människa som bor i UK på att starta upp en sajt :)

xEbichux
0

Och som BabyDragon sa alltid kul med nya sajter och människor man kommer ju i kontakt med nya människor man annars kanske inte hade gjort?

[trumman]
0

Frågan var mer retorisk och inte riktad till dig personligen :)

xEbichux
0

#13 okej då förstår jag :D

Men det är ju som BabyDragon sa kul med nya människor och nya åsikter :D

[trumman]
0

Jo, såg att du sa det i #12 :)