Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 2253 ggr
LailaBaba
0

Cassandra Eason säljes

Avancerad Magi

Hur man utvecklar sina psykiska förmågor

Stora boken om magi

100 kr st + porto om nån är intresserad

Ritva
0

Pm:a r dig!

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

Cornish-rex
0

Finns någon kvar?

Ritva
0

"2 Nej tyvärr köpte jag alla tre!Glad

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

[TrevorS]
0

Ah, jag kom lite försent jag med, vart kan man köpa böckerna? "Stora boken om magi" och "Hur man utvecklar sina psykiska förmågor" är jag intresserad av att läsa. =)

Skogselva
0

#4 De är ganska lätta att få tag i, tror inte de ska vara slutsålda iaf, kolla www.adlibris.se  www.bokus.se C.Easons böcker brukar man få tag i lite varstans, svarade Skogselva och lovade att sluta avsluta sina inlägg på ett skönlitterärt vis. Hon ska försöka skärpa sig och skickar kommentaren.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[TrevorS]
0

#5. Tack så mycket och inte dyra var de heller, nu vet jag vad jag ska köpa när jag får pengar. =)

Ganna
0

#6 Lägg dem på något som är värt pengarna istället.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

[TrevorS]
0

#7. Hon ska vara duktig har jag hört, dessutom så känner jag att man lever nu bäst att ta chanser, sedan brukar jag tänka såhär, om jag köper den här som är billigare har jag sparat så och så mycket pengar (lägger ca 500 kr på mat varje månad) handlar 3 kg kikärtor för 23 kr. =)

Ganna
0

#8 Hon är inte duktig, hon är en fluffig New Age-författare skicklig på att förpacka om bitar av innehåll/missuppfattningar från andra i glättade fodral.

Det finns långt bättre böcker än hennes. Om du mer specifikt kan beskriva vad du vill lära dig mer om, kommer du få bra förslag från oss. :) Även om du är sparsam så är det väl ändå bättre att lägga pengarna på vettiga böcker?

Kikärtor, usch då, vem vill ha mat som tittar tillbaka? ;)

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

[TrevorS]
0

#9. Hehe, humor är roligt. =) Jag älskar kikärtor, men det är inte bara det jag köper, menade på att det är inte så dyrt med mat, köper oftast i asiatiska och indiska butiker bara för att det är billigt. =P

Det finns säkert mycket bättre och många saker hon misstolkar, men blivit rekomenderade hennes böcker innan. Du får gärna rekomendera mig böcker via PM så vore jag tacksam. =)

Bappho
0

#8 500:-/mån, teach me! Du äter väl inte bara kikärtor?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[TrevorS]
0

#11. Nej inte bara kikärtor. =) Du kan få min handlingsplan om du vill? Jag tar det via PM om det är okey?

Skogselva
0

C.Easons böcker tycker jag är bra när man vill lära sig grunderna, de är inte alltför djupa och visst är de kommersiella, men som nybörjarbok är de bra.

Men när jag först började intressera mig för häxkonsten så hittade jag www.beccus.se och det var h*n som gjorde att jag vågade fördjupa mig ännu mer. Där kan du ju också kolla, #10

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

[TrevorS]
0

#13. tackar ska kolla. =)

Alwyn
0

Åh jag har flera böcker med henne, hon skriver så bra!