Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 2783 ggr
shewolf
0

Book of Shadows

Lite av en nykommling på sidan men undrar var man kan köpa sig en BoS? alltså en tom som man själv får utforma. Finns det nån bra site där man kan handla?

Tack på förhand!!

BabyDragon
0

Finns på adlibris.se och http://www.gronadraken.com/nightwood/

Mililot
0

Tradera finns ju alltid, där kan man få den för en billig penning, annars finns ju www.Amuletten.se eller www.vattumannen.se Det finns ju otroligt många affärer på nätet där man kan handla, det där är ju bara två.

Jag anser att det är enklare om man har någonting där man kan flytta papperna lite hur som helst, tex i en pärm. jag föreslår att du skaffar en vanlig pärm och klär den med något fint tyg, pärlor, stenar, tecknar något fint etc. och sätter upp ett register för olika saker tex. sabbaterna, gudinnan/guden, verkyg, olika siarkonster, elementen och har en sektion för övrigt. Det är iofs upp till var och en vad man känner är rnklast och vill du ha en bok och känner att det är rätt, så självklart ska du ha en bok :)
Lycka till! :)

shewolf
0

Men tack så mycket för hjälpen!!Skrattande

Endroppeihavet
0

Vilken anteckningsbok/skrivdokument på datorn som helst kan bli din bok. Det behövs ingen speciellt så länge du tycker om den själv.

Från en bunt papper ihopsnirade med snöre till BoS i worddokument ;)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Skogselva
0

#1 På adlibris, vad ska man använda för sökord? 

Jag sökte, men fick bara upp färdigskrivna BoS:ar (BoS:sar?) vad heter BoS i plural, förresten?

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Bappho
0

Leta på amazon först och när du sedan hittat någon du gillar så kan du söka på bokens ISBN nummer sedan på adlibris :)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

BabyDragon
0

Man får bläddra ned längs dem så dyker de upp :)