Häxor iFokus

Häxor

Etikettoff-topic
Läst 2369 ggr
Spiriteye
0

Testpersoner sökes!

Nu till helgen den 22-23/8-09 har jag 7 st elever som behöver träna på att hålla sittningar (seans). Dessa elever går nu sista steget inför att sedan börja arbeta med sina mediala förmågor som"medium under träning". Därför så söker jag nu minst 7 st testpersoner inför att dessa elever skall få avlägga prov. För att sedan göra en bedömning om dem är redo att ta steget ut i samhället och få sitt träningskort.

Vad krävs av testpersonerna?

1. Att Du är seriöst intresserad av att medverka till att hjälpa eleverna i deras mediala utveckling.

2. Du bör ha god koll på Dina släktingar som numera är i Andevärlden. Men även att att Du har ett "brett" tänkande då det även kan komma någon som har varit en kär vän, arbetskamrat m.m.

3. Att Du är öppen & positivt inställd.

Information ang upplägg och instruktioner inför Din roll som testperson får Du av mig i samband & innan "sittningen". Självklart är detta helt kostnadsfritt för Din del.

Vi kommer att vara i  Vällingby, Stockholm.

Så det är bra om Du bor i eller i närheten av Vällingby då ekonomin för milersättning är begränsad.

För anmälan, vänligen maila mig.

Joakim Strömvall info@spiriteye.se

www.spiriteye.ning.com  eller www.spiriteye.se

Stort TACK för Din medverkan & viljan att hjälpa blivande professionella medium i deras mediala utveckling!

Skogselva
0

Hade varit spännande, men bor lååångt bort ifrån Stockholm/Vällingby och har så gott som alla släktingar i livet ännu. Tyvärr. (Att jag inte kan vara med, alltså, är jätteglad att mina släktingar lever.)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Alwyn
0

Hum, undrar om jag är för sent ute…. vore trevligt!

SumacWarmi
0

Jag har mailat dig men inte fått något svar än… jag hoppas att du svarar på alla mail, även om man inte kom med, bara så att vi vet Glad

Tillit är den magiska ingrediensen som skapar under. Lev väl!

Alwyn
0

Jag har inte fått något mail alls, så jag förstår inte alls vad du menar vännen. Ring eller Pm:a mig om du kan. Kram

SumacWarmi
0

Jag menade alltså Spiriteye, jag har mailat till Spiriteye om att bli testperson men inte fått något svar. Vilket känns lite tråkigt, i alla fall kunde jag väl ha fått veta att jag inte kom med så jag slapp kolla mailen stup i kvarten :-(

Superstars
0

Skulle ha varit skoj! Men jag bor i Åbo så jag har ännu längre till Stockholm. Och att åka båt har jag inte så ofta råd me.

SumacWarmi
0

Fortfarande inget svarsmail. Trist. Åtminstone tycker jag att jag borde ha fått ett tack men nej tack. Jag måste säga att jag är besviken.