Fredagshälsning
Har riktig fredagskänsla i kroppen - här kommer en musikhälsning till er alla. Hälsar lite extra till Garbergshäxorna, samt Korpsyster och Skogsstjerna. 
Ha en riktigt härlig helg alla!

haha!
idag ska jag till sthlm, jag har även barnvakt för kvällen och ska dricka vin och dansa dans, ser lovande ut, !
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Hälsar tillbaka med denna låt:
Det var tider det… ;)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

#1 Wiii!! Ha så kul och dansa paraplydansen för mig med. ;)
#2 Aahh!
#3 Eller hur! Fast jag var ett år vid den tiden och kommer nog inte ihåg så mycket. ;)

haha paraplydansen, låter avancerat, jag kan bara några danser : jag kan dansa skank när det är skamusik, jag kan dansa slagsmålsdansen när det är punkmusik, jag kan lite vals.. och så förstås trolldans och kraftdjursdans.. men allt däremellan är fullständigt okänt och omöjligt. när jag befinner mig på platser där det inte är ska, punk eller våldsamma trolltrummor så blir jag som sten i benen och alldeles rädd ;) även med vino i kroppen så är jag stel som en stenstod, lika bra det.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

då kan du ju fullt av danser. :P Paraplydansen syftade till dansen i videon haha, fast det är nog lite avancerade parasollsnurr…
Här började minnena poppa upp av båda låtarna, fast jag vet inte om jag har blivit så gammal att jag skulle kalla det minnen från den gamla goda tiden….
Mvh. Silverhuldra

Tack hjärtat….så du ställer till det, har suttit och lyssnat och kollat igenom en del 80-talslåtar - hjälp, kläderna, frisyrena men det finns en del guldkorn.
Här kommer en japanese boy(tyvärr är han död):
#1 Hoppas att du fick en riktigt trevlig partykväll. Själv lullade jag till det lite här hemma och slocknade halv 12.
Mvh. Silverhuldra