Häxor iFokus

Häxor

Etikettpyssel-och-kreativt-skapande
Läst 7637 ggr
Simonass
0

Egen Ritad häxa :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad tycker du/ni om min egen ritade häxBild ?? :P

Coturnix
0

Roligt att teckna! ;) Här är är en bild på ugglor som min yngsta dotter tecknat!;)

Anco
0

#1 Din doter och ugglor är väl en historia för sig har jag för mig :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Jodrena
0

#0 Nu känner inte jag dig Simonass men jag hoppas att du uppskattar ärlig kritik :) Du ser ut att vara duktig på att teckna, så varför inte fortsätta vidare på bilden och bygga till en bakgrund så bilden får lite mer djup och sådär? För som sagt, du ser ut att teckna fint men en sån där bild är ganska intetsägande när det inte finns något liv i den.. om du förstår hur jag menar?

Simonass
0

Mm :P förstår nu är det mer som en *skiss* men ska följa dittråd :)

Jodrena
0

#1 Glömde ju bort att kommentera :D Åh vilka härliga ugglor! Ho ho ho! Söta!

Vanadotter
0

#0 Jättefin! Gillar specielt halspartiet med den fina uringningen på klänningen. Håller med Jodrena om att du bör bygga vidare på teckningen och hoppas på att få se det färdiga resultatet. 

#1 Härlig teckning!!! Skrattande

Fler teckningar efterlyses! Så roligt att se.

bettin65
0

kul att  se teckningar andra har  gjort,

tittar gärna men urusel själv jag tror jag fick en tvåa  i teckning när jag gick i skolan !!!

[trumman]
0

Igelkottgubben som satt ovanför min dörr i lägenheten i Korsta och stirrade, flinade och girigt, förhoppningsfullt nästan, gned sina händer som om han var en gam som väntade på att jag skulle dö.

Astraea
0

Fina teckningar ni bidrar med. :) Fast Igelkottsgubben…hua! Ruskigt bra.

Vanadotter
0

#8 Hahaha! Hoppas inte gubben i vår hall ser ut på det DÄR viset. Då förstår jag om lillgrabben vill tända lyset först innan han går ut dit. *ryyysa* Mycket snygg teckning! Keep up the good work määän! Glad

Simonass
0

Nu Är den snart färdig men blev lite skum för jag hade inga bersa Pennor så hon fick bli Gul :P

Vanadotter
0

#11 Underbart! Hennes ögon lyser av visdom. Sluta aldrig att teckna även om du blir äldre och inte tycker dig ha tid. Det gjorde jag och nu har jag nästan glömt hur man gör.

Simonass
0

Ska alldrig sluta ^^) Jag älskar att måla och rita Skrattande

Astraea
0

#12 Tänk med röven! Cool Vad jag menar är att oavsett område, i det här fallet teckning, så blir det ibland "bättre" om man slutar tänka och livnära det kritiska tänkandet. Måla inifrån och känn glädjen i processen. Hitta glädjen och tänk inte så mycket på slutprodukten och hur den blir. Fast i ditt fall syster kanske det handlar om att finna tidenTungan ute.

xDumlee
0

#13  Jag med! Rita är jättekul! ^^

En liten påskkärring från xDumlee :)

Simonass
0

Fin Påskkärring Skrattande

Simonass
0

Ny Ritad Bild Av Mig :D Vad tycks ??

xDumlee
0

#17 Fin! :D

Simonass
0

Tack ^u^

KlaraStjarnljus
0

#17 Fortsätt rita och måla vad du än gör! Tycker du om att färglägga sådär, så köp eller önska dig akvarellpennor, ett litet tips från mig. Det är pennor som är som vanliga färgpennor eller kritor, men om man målar utanpå med en fuktig pensel så ser det ut som akvarell eller vattenfärg! Det är kul att experimentera med för att lära sig om djup och färger och kan ge fina effekter.

Den sista bilden var också väldigt fin, söt tjej du har ritat!

Ugglor och igelkottman var också på olika sätt härliga bilder!

Coturnix
0

Teckna mer och visa! :) Igelkottgubben..Jo risk för att påverka drömmandet…eller risk?!

Simonass
0

Jaaaaa……. Jag fick nya pennor i dag…. Nu ska det målas :D

TattooGirl
0

En bild jag ritat….

"Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lösaktiga." - Stina 6 år

Kram // Jessica

Ahradia
0

#23 Oh, nice. Hecate vibbar ;). Hoppas du lägger upp fler bilder.

Witches don't get mad, they get even.

euphoria
0

#9 Med betoning på ruskigt!

#8 Vad i hela friden gjorde en sådan liten demon i din lägenhet? ;)

euphoria
0

#23 Gillar den faktiskt, är sådär "härligt sjuk" om ni förstår vad jag menar? Bara liite läskig, för en sådan fegis som jag :)

TattooGirl
0

#24 Tack… Tänker mer på Hel….

#26 Ja lite sjuk e den… Glad

"Farmor tycker inte om att sola toppless. Det är för att hennes toppar har blivit lösaktiga." - Stina 6 år

Kram // Jessica