Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1786 ggr
danned
0

FÖRBANNELSE

Hej,

Jag hoppas någon beskriver åt mig hur jag och min familj kan få bort förbannelsen som drabbat oss.

Jag vett nu att mina egna syskon har anordnat en stark och otagbart förbannelse på oss, min fru och

Mitt barn.  

Allt handlar om avundsjukhet.    

Det började 2004, efter ett tag jag jobbade som anställd och allt var fint och bra, men plötslig allt gick åt skogen, Mina systrar blev avundsjuka så pass att dom märkte inte själva hur löjliga dom betedde sig. det började med att jag blev osams med arbetskamraterna och blev av med jobbet därefter sålde jag allt jag hade, min bil allt i hemmet, jag hamnat i skolder, min fru fick fruktansvärd obehagliga smärtor mitt i bröstet, ofta huvudverk och sedan dess har jag inte kunnat återställa tillbaka det liv jag hadde eller börja jobba igen, alla jag börjar känna och litar på omvandlas till mina fiender, oturen släpper mig aldrig.

först hittade vi en föremål som lagrades i min frus kläning, vi skickade den till en häxa i Iran men han är rädd att öppna den för att han är rädd att den går sönder och försämra hela dessa förbannelsen.

Det mesta som oroar mig är för mitt barn, jag vill inte drabba mitt barns framtid negativ.

Finns någon som kan hänvisa mig till rätt lösning önskas dramatiskt.

pelle1234
0

Hej,

Jag kan föreslå en bok som är skriven av Denis Lindbohm Den heter Magi ISBN 91-88818-27-6 det du ni letar efter står på sida 196 rubriken vampyren som drack död. Personen i fråga la föremålet i en död fågel o sedan i en sankmark. Det bör dock sägas att persoen som va orsak till detta blev allvarligt sjuk o senare dog.

Angående va häxan sa så e det rätt går den isönder frigörs hela kraft. Skulle sedan föreslå att du gör en amulett sedan mot allt ont som kan komma från denne. Hoppas detta hjälper dig er!

spindelfot
0

Vad var det för föremål som hittades?

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

youcalled
0

Ställ ett svart ljus i en kittel (eller en stor svart skål). Ljuset måste vara långt nog att täcka en bit ovanför kanten på kitteln. Fixera ljuset i botten med lite stearin  från ett annat svart ljus så att det inte välter.

Fyll kitteln med friskt vatten utan att blöta veken. Ungefär fem centimeter av ljuset ska sticka upp över kanten. Djupandas, meditera, rena sinnet och tänd ljuset. Visualisera hur den skadliga magins kraft befinner sig i ljuslågan. Sitt i stilla kontemplation inför ljuset och visualisera hur kraften flyter och växer i lågan (just det, kraften som riktas mot dig). När ljuset brinner ner kommer lågan till sist att fräsa till och slockna när den når vattnet. Så snart flamman är släckt så är den negativa kraften fördriven.

Bryt din visualisering av den negativa magin. Se hur den exploderar i ett dammoln och blir kraftlös. Håll vattnet i en grop i marken, en sjö eller en bäck. Begrav ljuset. Så är det avklarat.

Ur boken wicca vägledning för den självständiga utövaren.

Denna kommentar har tagits bort.