Böcker
Efter ett litet midsommaruppehåll så kommer här en ny chans att hitta litteratur för hängmattan, denna gång en salig blandning av nordiskt, keltiskt och gudinneinriktat:
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Nu har jag pytsat ut en ny omgång blandade böcker; det är både wicca, druidism, hälsa och kristaller representerade som ämnen. :)
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Nu är veckans omgång ute, bl.a. en titel av Dénis Lindbohm, en bok om chakra, en samling akademiska texter om bl.a nyhedendom etc.

Du lär ju lagt ut en förmögenhet på böcker en gång i tiden:)
#3 Det gör jag fortfarande, men de jag säljer är från en vän som flyttade från litet till mindre. :)
Nu är en ny omgång ute, bl.a en Dénis Lindohm till, en bok om asatro där läsaren får motionera sin danska, och lite annat smått och gott.